pondělí 29. září 2014

Naše kurzy - Hrátky s inkousty

Náš sobotní kurz byl pěkně barevný. Tématem kurzu totiž byly inkousty a co se týká barev, rozhodně jsme nestály při zdi :-) Sešlo se nás pět a všem zúčastněným tímto ještě jednou děkuji za vstřícnost ohledně změny termínu.


Míša dávala velký pozor... :-) 


Alkoholové inkousty byly velkým hitem. Je to rychlá práce, výsledek je vždy nejistý, přesto krásný a originální.


Kromě inkoustů se holky zajímaly také o kouzelnou podložku, která se čistí skoro sama :-)


Alkoholové pozadí je hotové, jde se razítkovat... Plošné "negativní" razítko toho dokáže hodně schovat :-) Toto se hodilo především mně - ač tyto barvy nemám ráda a nepoužívám je, vytvořila jsem pozadí hnědo-zeleno-oranžové... jak? Nevím! Každopádně velké razítko mi moc pomohlo a výsledné přání mě nadchlo... ano, takové jsou alkoholové inkousty - nepředvítatelné, ale krásné.


Tady už je kompletní sbírka hotových přáníček. Že se všechna moc povedla :-)


Jako malý bonus jsme si na konci kurzu ukázaly, jak snadno a rychle lze pomocí distress inkoustů, vody a pracovní podložky vytvořit barevné pozadí. Míša, jako správná inovátorka, vyzkoušela jednu kartičku v inkoustu vykoupat hned dvakrát a vypadalo to naprosto skvěle! Na jednolitém pozadí se vytvořily krásné kapičky a vznikla moc hezká struktura.


Nejsou ty ženy šikovné?


Motýlkové přání bylo vytvořeno na pozadí z alkoholových inkoustů.  Vzor je embossovaný bílým práškem pomocí tohoto razítka.


Tuto barevnou kombinaci (Peacock Feathers, Mustard Seed, Picked Raspberry) jsem si zamilovala. Použila jsem ji na ukázkové přání vyrobené pomocí razítka od Hero Arts a vymyslely jsme mu přezdívku - to je prostě "disco" razítko - no řekněte, nemám pravdu? Už mi tu chybí jen stroboskop :-) (Návod na disco přání najdete na blogu již tento čtvrtek.)


Kdo neměl náladu na disco razítko, použil osvědčené jemné krucánky.


 Podzim v plné parádě...


A šly jsme ještě dál... :-) Proběhla už i příprava na Vánoce.


A tady je ještě ukázka z našeho minulého kurzu horkého embossování. Bohužel se mi víc přáníček nepodařilo vyfotit :-(



Kdo nebarví s námi, barví proti nám!!! :-) Akvarelové vybarvování.


Tak co, milé dámy, přijdete na další kurz taky? Aktuální termíny vypíšeme již brzy. Najdete je zde
Těším se na viděnou!

Didi

Žádné komentáře:

Okomentovat