pátek 10. června 2016

PROJECT LIFE S IVANOU... Ide se na výlet

Prešiel nejaký čas a ja som tu opäť so svojimi čerstvo dolepenými PL stránkami, ktoré budú v znamení výletu do Hainburgu na ktorý sme sa vybrali s priateľom v jednu májovú sobotu. Vonku bolo krásne počasie a preto nebránilo nič tomu aby sme si užili krásny slnečný deň. A čo sme tam videli a zažili?? Poďte sa pozrieť.




Úvodnú kartičku som sa pre tento krát rozhodla vyrobiť priamo z jednej fotky, ktorá sa mi páčila. Použila som na ňu písmenkové razítka od Kelly Purkey  a čiernu razítkovú podušku StazOne pomocou ktorých som narazítkovala nápis HAINBURG. 


Ako základ kartičiek som použila bielu podkladovú štvrťku, ktorú som doplnila farebnými časťami vystrihnutými z kartičiek September Skies od Heidi Swapp. Niektoré kartičky som použila celé, z niektorých som vystrihla len jednotlivé heslá. Žiadne iné extra zdobenie som nepoužila. Ako sa vraví v jednoduchosti je krása.


Druhú stránku som sa snažila prispôsobiť aktuálnej "drevenej" PL challenge, ktorej verím, že sa zúčastníte a podelíte sa s Nami o Vaše výtvory. Základom boli opäť biele "kartičky", ktoré som doplnila so vzorovým "dreveným" papierom v dvoch odtieňoch. Ďalšími prvkami na stránke sú drevené výseky a moje často používané samolepiace písmenká od Tima Holtza. Myslím, že žiadne iné zdobenie nebolo na stránke potrebné.


A ešte pár detailov + vlastne vyrobená kartička s textom.




Tak to bola Naša výletná sobota strávená v Hainburgu
Odo mňa je to pre dnešok všetko. Ja idem doháňať svoje resty, čakajú na mňa májové fotky, ktorých nie je  málo. Tak možno budú aj nejaké stránky navyše, ale o tom zase nabudúce.

Želám Vám krásne slnečné dni s úsmevom na tvári.







6 komentářů:

  1. Ivka, príma stránka, výlet musel byť fakt super!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné PL stránky! A nejlepší je, že kartičky pěkně barevně ladí k fotkám a jsou dozdobené tak akorát!

    OdpovědětVymazat
  3. Diiiiki moc holky. Jani vylet bol super. Jitka o to som sa snažila zladiť karticky s fotkami ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat