středa 3. srpna 2016

Svadobné prianie vo vintage štýle + video tuorial

Videli ste už krásne kvetinové sady papierov od Craft & You Design? Ja som si objednala hneď dve: Wedding Garden a Rose Garden. Papiere v nich sú nádherné, jemné farby, kvetinové motívy, proste úplná romantika. Tak som z nich urobila niekoľko svadobných prianí. Niektoré elegantné, niektoré vo vintage štýle, a dnes by som vám rada ukázala, ako vzniklo jedno z prianí vo vintage štýle:


Použila som béžové papiere z kolekcie Wedding Garden, ktoré som po okrajoch nafarbila hnedou farbou. Na ozdobenie som zvolila béžovú čipku, biele papierové ruže, výseky listov, biele piestiky a chipboardy od Wycinanka:




Ponúkam video tutorial:


A na záver pre inšpiráciu ešte pár ukážok prianí z kolekcie Wedding Garden:




A jedno z kolekcie Rose Garden:


Prajem krásny deň

4 komentáře: