středa 14. března 2018

INŠPIRÁCIA... LAYOUT "FUN"

Máte radi kolekcie od Pinkfresh Studio? Ja rozhodne áno, patria medzi moje obľúbené a väčšinou im neodolám. Dlho som neváhala ani pri novej chlapčenskej kolekcii Boys Fort. Keď som videla, že ju Didi naskladnila na e-shop už som klikala a za chvíľku bol košík plný :-) A dnes vám ukážem stránku, ktorú som z nej vytvorila.


Podobnú stránku som už tvorila dávnejšie. Základom sú rôzne veľké nastrihané štvorce, ktoré som umiestnila na biely podklad. Keďže sa jedná o chlapčenský layout, nemohla chýbať fotka môjho synovca.


Pár štvorcov som si dotvorila aj sama. Na modrý farebný papier som si pomocou bieleho gelového pera nakreslila vzor. Myslím, že tá modrá stránku pekne oživila a doplnila.


Po veľmi dlhej dobe som siahla po korku. Farebne sa mi k stránke hodil, podlepila som ním fotku a malé trojuholníky, ktoré som si vystrihla, som rozmiestnila po celej stránke.


Ako ďalší prvok na stránke som použila vyrezané "pluská" alebo sú to "xká"? Tie som vyrezala pomocou šablóny na Big Shote. V kolekcii sú aj papierové výseky, z ktorých som použila nápis FUN a čierne číslice.


Vo finále som ešte pridala pár stehov na stroji a stránka bola hotová. A ako ste na tom vy? Tvoríte radšej dievčenské alebo chlapčenské stránky?


Pre mňa sú tie chlapčenské stránky vždy väčšou výzvou. Predsa len  tých kvetiniek, srdiečok, a motýlikov je k dispozícii viac. Ak ste už niečo s tejto kolekcie vytvorili nezabudnite sa pochváliť v našej pinterestovej galérii.

Krásny deň vám želám.

8 komentářů:

  1. Ivka, opäť super layout. Po chlapčenských sadách sa pozerám, ale bohužiaľ u nás máme samé dievčatá. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mili dakujeeem 😉 no u Nás to je vyrovnané bracho maju dievča aj chlapca. Tak sa mozem realizovať obidvoma smermi 😁

      Vymazat
  2. Stránka je krásna, Ivi, tie modré štvorčeky sú skvelé! Táto kolekcia je fakt veľmi vydarená, úplne si mi pripomenula, že s ňou ešte niečo plánujem! )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dakujeeem. Modré štvorčeky bol taký nápad na koniec. A to sa teda tesiiim co ty vytvoris :-) určite niečo čo si budem chcieť liftnut ;-)

      Vymazat
  3. Ivi, paráda :) Mě se moc líbil už ten minulý "pluskovy" layot, a tenhle je ještě lepší! Jsou to totiž barvy přesně podle mého gusta;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anička dakujem :-) " pluska " sú také univerzálne. Na doplnenie sa podla mna hodia na tieto chlapcenske layouty :-)

      Vymazat
  4. Ivi krása, líbí se mi ta koncepce a ty cákance, ty ještě musím natrénovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani dakujeem no cakance sú niekedy challenge ale netreba sa báť, určite ti to pojde 😉👍

      Vymazat