pátek 24. května 2019

CHALLENGE INŠPIRÁCIA...VESELÉ OBÁLKY

Dnes som si pre vás pripravila inšpiráciu v podobe darčekového obalu a priania k narodeninám s využitím obálky, o ktorej je aj naša aktuálna challenge:


Na obal aj na prianie som požila veselú kolekciu od Piatek 13 - Happy Birthday. Kolekcia má milé motívy ako stvorené na narodeninové priania. Z papiera Happy Birthday - 07 som si vystrihla všetky zvieratká, darčeky, torty a ostatné ozdoby a skombinovala som ich s jednofarbnými papiermi.

Ako prvý som spravila tento narodeninový obal. Je to vlastne veľké prianie s vnútornou kapsičkou v rozmere 11 x 18,5 cm. Na základ som použila biely papier, na ktorý som navrstvila svetlý modrý papier. Hlavnou ozdobou je obálka, z ktorej vykúkajú vystrihnuté zvieratká a ozdoby, a pridala som pečiatku s narodeninovým nápisom:


Obal som dozdobila ešte ďalšími vystrihnutými obrázkami a enamelovými bodkami:



Na ľavú vnútornú stranu som vlepila malú kapsičku, do ktorej je možné vložiť peniaze alebo poukážku a ozdobila som ju malou vystrihnutou narodeninovou čapičkou. Zadná strana je ozdobená len modrým papierom:



Prianie som tiež spravila z vysrihnutých obrázkov a modrého papiera:


Použila som obrázok macka a pandy. Macko drží malú obálku so sladkosťami, panda lízatko:


Na prianie som použila okrem vystrihnutých obrázkov ešte pár bielych tekutých enameliek, pečiatku a čiernu fixku. A takto vyzerá celé prianie:


Už sa teším na vaše priania a layouty do obálkovej challenge, ktoré nám pošlete :)

Prajem krásny deň



2 komentáře: