pondělí 5. srpna 2019

INSPIRACE... DAROVACÍ OBÁLKA S KONĚM

Ani nevím, jestli jsem vám už říkala jak moc miluju koně !:-) Asi jo.:-) A asi jsem vám říkala taky, že ta moje láska je absolutně platonická. V životě jsem se k žádnému koni nedostala tak blízko, abych ho mohla pohladit, nebo shlédnout na svět z jeho hřbetu. Ale to mi nebrání v tom, abych je pořád kreslila, nebo jinak kreativně zpracovávala...

Kolega v práci mi na konci roku vyprávěl, že mám lístky na Velkou Pardubickou pro svého tatínka. A já jsem se iniciativně nabídla (mám velmi širokou základnu razítek koní) že mu vyrobím darovací obálku.


Vybrala jsem jedno z nádherných razítek LaBlanche. A protože ta obálka byla určena pánovi v letech, umírnila jsem se v barvách a zdobení. Jak se mi podařilo téma zpracovat, můžete posoudit sami.


Díky za zastavení na blogu a mějte krásné dny!


1 komentář:

  1. Moc pěkná obálka, taková stylová a decentní. Pro pána "v letech" super, musel mít radost!

    OdpovědětVymazat