pondělí 2. prosince 2019

INŠPIRÁCIA...VIANOČNÉ OZDOBY

Dnes som si pripravila opäť jednu vianočnú inšpiráciu, tento krát v podobe takýchto vianočných ozdôb na stromček.


Základ ozdoby je z lepenkového kruhu - je to stred ktorý mi ostal po použití rámika. Takýchto stredov rôznych tvarov a veľkostí mám doma už peknú zbierku, a tento rok som sa rozhodla ich pár zužitkovať. Z kraft papiera som si Big Shotom vyrezala dva kruhy, ktoré som z oboch strán na lepenkový kruh nalepila. Potom som celý kruh po okrajoch tupovačom nafarbila hnedou pečiatkovacou farbou. Hore som spravila dierku, cez ktorú som prevliekla špagát a pripravila som si rôzne  ozdoby - stuhy, šišky, žalude, škrupinky zo žaluďov, klinčeky (korenie), škoricu, jutovú látku, rôzne drobnosti na aranžovanie a papierové výseky z kraft papiera v tvare vetvičiek. Postupne som si na kruh veci ukladala a keď som bola ako-tak spokojná, nalepila som ich tavnou pištoľou. Nakoniec som ešte šišky jemne natrela bielou akrylovou farbou a prvá ozdoba bola hotová.


Keďže na to začalo baviť, neostala som len pri jednej, ale spravila som si ich (zatiaľ) šesť. Síce sú rôznej veľkosti, ale dizajnovo sú si podobné:











Ich výroba je v podstate jednoduchá a ani moc nestoja - mnoho materiálu si donesiete domov z prechádzky :).

Prajem krásny deň!


Žádné komentáře:

Okomentovat