pondělí 10. února 2020

INSPIRACE... VALENTÝN TROCHU JINAK

Mám pocit, že teprve nedávno skončily Vánoce a dozněly oslavy Nového roku a je tu únor. Čas tak hrozně letí! Jako každý rok, ani letos mě určitě neminou zamilovaná přání ke svátku Sv. Valentýna. Osobně nemám nic proti tomu dostat od manžela kytku a nechat se pozvat na nějakou dobrotu - to bych byla sama proti sobě ... Vím ale, že spousta Čechů je zarytými odpůrci "amerických svátků". Nechci tu polemizovat o tom, zda jde o americký svátek nebo ne. Napadlo mě ale, že poděkovat někomu blízkému, rodině nebo kamarádovi, můžeme vždycky, tak proč nevyužít právě příležitosti na "Valentýna". Dnešní inspiraci jsem natočila vlastně takříkajíc na podruhé. Dělala jsem toto přání pro moje rodiče a došlo mi, že by to mohla být dobrá inspirace :-) 
Tak jo, dost povídání a pojďme na to.


Ve videu je použita hudba z https://www.bensound.com/royalty-free-music.



Krásný den!!!



5 komentářů:

  1. Těšila jsem se na další inspiraci od Vás Terezko a je to tady a je opět kráásnéé !! Díky a přeji příjemně prožitého Valentina !! Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, nejen, že to máš krásné a promyšlené jako vždy, ale moc se mi líbí i ten nápad poděkování rodičům, přátelům... 😍

    OdpovědětVymazat
  3. If you're trying to lose kilograms then you absolutely need to get on this brand new custom keto meal plan.

    To design this keto diet service, certified nutritionists, fitness couches, and professional cooks have united to develop keto meal plans that are efficient, decent, economically-efficient, and satisfying.

    Since their launch in January 2019, 1000's of people have already remodeled their figure and well-being with the benefits a smart keto meal plan can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones offered by the keto meal plan.

    OdpovědětVymazat