pondělí 13. prosince 2021

VIANOCE PODĽA... IVKY

Advent sa nám prehupol do druhej polovice a Vianoce sú tu za pár dní. Neviem ako vy, ale ja sa tento rok nejak neviem naladiť na tú správnu vianočnú atmosféru. Aby som to naštartovala pustila som sa do predvianočného tvorenia, ktoré začalo výrobou adventného kalendára pre synovca a neter.


Bolo to síce časovo náročnejšie, ale výsledok stál za to. Vyrezávacie šablóny v tvare krabičiek boly kúpou roka, určite svoje zásoby ešte rozšírim, využitie nájdu po celý rok.


Internet je plný rôznych návodov a inšpirácie na ozdoby z papiera. Ja som neodolala a zopár ich vyskúšala. Ako prvé boli origami papierové stromčeky. Po prvom nevydarenom pokuse som sa nenechala odradiť a skúšala som ďalej. A ako môžete vidieť nakoniec neostalo len pri jednom. Stačí vám štvorec papiera a nožnice a stromčeky vám vyrastajú priamo pod rukami. Aké jednoduché že?


Ďalšie ozdoby či už na stromček, alebo na dozdobenie darčekov sú anjelici z papiera. Tiež nič extra zložité, stačia vám 2 vyrezané kruhy - jeden väčší na telo a druhý menší na krídla. Nejaká šnúrka a korálka, ktorá bude ako hlava a máte hotovo. Zaberie to pár minút. Ideálne na tvorenie s deťmi. No nie sú milé?


Tak tieto patria medzi moje tohtoročné NAJ obľúbenejšie. 3D ozdoby sa dajú samozrejme kúpiť, ale na čo platiť za niečo čo si viete vyrobiť aj sami. Aj ja som si najprv myslela, že to musí byť veľmi zložité kým som nevidela návod na výrobu. A viete čo je na tom najlepšie, vyrábala som ich z papierových desiatových sáčkov. Za pár korún veľa muziky.  Anjelici sú vyrezaný pomocou šablóny a zlepený do 3D tvaru.


A čo nemôže samozrejme chýbať ako každý rok sú vianočné priania. Aj tento rok som sa pustila do ich výroby. Opäť som sa snažila aby bolo každé originál, aj napriek tomu, že sú všetky v rovnakej farebnej kombinácii. To by bolo zatiaľ z vianočného tvorenia všetko.

Želám vám krásne a pokojné prežitie Vianočných sviatkov v kruhu svojich najbližších. Buďte zdraví a užívajte si vianočnú atmosféru

Budem sa tešiť na budúce.













 

Žádné komentáře:

Okomentovat