pondělí 14. února 2022

INSPIRACE... RYBARNICA

Když je léto, těším se na zimu a obráceně. Venku sníh a já se probírám fotkami od moře a plánuji letní prázdniny. Ale není to tak, že bych si neuměla užít přítomnost, to stihnu taky:). Dnes tedy závan chorvatského mistralu s příchutí francouzské kolekce Les Ateliers de Karine.


K moři jsem se loni vydali po sedmi leté pauze a v čistě "dámské" sestavě. Vlakem. Pecka. Doporučuji. Byly jsme i v televizi, když náš vlak nabral na cestě domů deseti hodinové zpoždění:).

Na této stránce jsem se jednak pokusila o vytvoření vlastního podkladového papíru a hodně jsem využila plotr. Modrý inkoust Distress Oxide Faded Jeans používám často a dobrá volba odstínu to byla i tentokrát.  Pokud se chystáte na takto rozsáhlý flek, tak určitě použijte nejříve gesso. Motivy lodních okének a chobotnice patří do kolekce A Contre Courant od Ateliers de Karine jako vyřezávací šablony na Big Shot. Pomocí plotru si potřebné obrázky můžete přetrasovat a vyříznout v potřebné velikosti. 


Stejným způsobem jsem vyřízla motiv chaluh, mušlí a hvězdice ve spodním okraji stránky. A samozřejmě nápis Rybárnica


V kolekci jsou k mání krásné velumové výseky a nejraději bych celou stránku ozdobila jen jimi. Majáků není nikdy dost, ten modrý menší je vystřižený ze vzorovaného papíru a vybarvený odstínem Faded Jeans


Skleněné Fairy drops jsou jak malinké kapičky vody, kam jinam s nimi než na stránku od moře. Doplnila jsem je ještě klasickými enamelkami, barevně se mi hodily ty ze zimní kolekce Oh What Fun! od Pink Fresh Studio


A kdopak z vás má doma tuhle super modrou abecedu z kolekce Indigo Hills? Ale z té první:). Žádná dvojka. Mám ráda bezpatkové fonty a tenhle mi sem sednul jak ... perfektně.


A odkud že mám inspiraci? Tentokrát z francouzského blogu Le Scrap de Flo. Mám toho opět na stránce mnohem víc. Je to určitě tím, že mám tu stránku menší, že jo?!:)


Těším se na příště!



2 komentáře:

  1. Anicka krásna inšpirácia a v tvojom podaní sa mi páči stránka ešte viac ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Ivi! Mám tam holt víc detailů, které se dají déle prohlížet:))

      Vymazat