pondělí 25. července 2022

INŠPIRÁCIA... SVADOBNÉ EXPLODING BOXY Z KRAFT PAPIERA

Leto je obdobím svadieb a pre mňa je svadobná sezóna v plnom prúde. Keďže sa vo svojej tvorbe venujem prevažne výrobe svadobných kníh a svadobných exploding boxov, mám teraz práce dosť. Tento rok u mojich zákazníkov jednoznačne kraľujú výrobky z kraft papiera v kombinácii s bielym papierom, čipkami a jutovými stuhami. Tak by som vám dnes rada ukázala dva nové exploding boxy, ktoré som vytvorila v tomto štýle.

Prvá krabička je vyrobená na hnedom základe, ktorý som ozdobila čistým bielym papierom a výrezmi z kraft papiera. Na výrezy som nalepila lepenkové výrezy so svadobnou tematikou a dozdobila som ich bielymi kvietkami a bielymi výrezmi listov.




Na jednu zo strán som spravila kapsičku na vloženie peňazí.

Posledná strana ostala prázdna na vloženie venovania. Vrchnák som ozdobila rámikom z lepenky, výrezom v tvare obrúčok a bielymi kvetmi. Okolo okraja som ho oblepila bielou krajkou.



Druhý box som spravila jednoduchší s prírodnejším zdobením. Na stredové zdobenie som použila plát z dreva, biele kvietky, výrezy z dreva a bielu čipku.


Dve strany sú zložené do šikmých kapsičiek s priestorom na vloženie peňazí, len jemne ozdobené malými srdiečkami z dreva.

Zvyšné dve strany sú prázdne s priestorom na venovania. Z vonkajšej strany je krabička jednoduchá, oblepená kraft papierom s veľkou mašľou z jutovej stuhy na vrchnáku.



A keďže krabička mala naozaj úspech, v podobnom štýle som spravila ešte jednu.





Prajem krásny deň!



2 komentáře:

  1. Danielko, Vaše nádherná práce s těmito krabičkami byla mou inspiraci. Craft a bílá ve spojení s chipboardy je prostě boží ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem veľmi pekne, teší ma to :)

    OdpovědětVymazat