středa 4. ledna 2023

INŠPIRÁCIA... PRIANIA Z KOLEKCIE MINTAY

Tento rok som tomu vianočnému tvorenie veľa nedala, ale pár prianí sa mi podarilo vytvoriť (budú do zásoby na budúci rok). Myslím si, že kolekcie od Mintay patria medzi tie obľúbenejšie ani ja som neodolala tým rozkošným motívom a niečo z kolekcie Merry little Christmas som si objednala a pár prianí som vytvorila.


Snažila som sa o Clear and Simple štýl, no posúďte sami či sa mi to podarilo.


Podkladový papier, vystrihnutý motív doplnený o pár výsekov a prianie bolo na svete.


Priania s výrezom uprostred nemôžu chýbať, tento rok som okrem kruhovej šablóny použila aj tvar polkruhu alebo hexagón. Opäť doplnených pár výsekov a ďalšie prianie bolo hotové.




Išlo to celkom rýchlo, najdlhšie mi trvalo asi vybrať konkrétne výseky, ktoré spojím dohromady aby to nevyzeralo veľmi preplnené.


Toto prianie je moje najobľúbenejšie, tí medovníčkovia sú proste roztomilý :) 
Verím, že ste si Vianoce užili podľa vašich predstáv. Želám vám nech nový rok prežijeťe s úsmevom na tvári a nech sme hlavne zdraví a neopúšťa nás radosť z tvorenia.







1 komentář: