pátek 24. května 2013

Project Life - 6. a 7. týden

Šestý a sedmý týden mi daly trochu zabrat. Jediné heslo v mých poznámkách bylo "alergologie", v dalším týdnu pak "nové stránky". Poznámky jsem poctivě začla dělat až poté, co jsem zjistila, že v hlavě mi nezůstane opravdu nic a zpoždění hned tak nedoženu :-)


Fotky z alergologie byly hodně nepovedené, takže jsem použila maskovací manévr a vytiskla je černobíle. Víc fotek z tohoto týdne jsem bohužel neměla, i když většinou mívám opačný problém. Moc ráda jsem využila místo a zdokumentovala aktuální Emičácký hit - od rána do večera u nás běží příběhy prasátka Peppiny (a drží ji to stále i teď, ve 21. týdnu :D).


Oblíbila jsem si ruční šití. Ne ovšem natolik, aby se mi chtělo ještě potřetí navlíkat nit, když jsem 2x neodhadla potřebnou délku :-) Někdy to možná došiju... (ne, neptejte se, proč jsem si nit rovnou neustřihla dlouhou, já NEVÍÍÍM! :D)
 

Obrázek vybarvila Ema, motýlka já. Podkladová kartička je od Simple Stories, zelené papíry z mé zbytečkové hromádky.
 

V tomto týdnu se mé webové stránky dočkaly nového kabátku. Kartička je z bločku Vintage Bliss, banner s kytičkou jsem z karty vyřízla skalpelem a fotku prostrčila pod ním, doplněno washi páskou od Artemia.


Na protilehlé straně jsem použila fotky, které mi zbyly z minulého týdne - Petr si hrál s novým foťákem a udělal pár uměleckých snímků :-) Je spousta neutrálních témat, kterými se dají vyplnit stránky v týdnech, kdy není moc o čem psát. Příroda a roční období patří mezi ně.

Protože se mi moc líbí půlstránkové elementy na čtvrtkách Simple Stories (já vím, opakuji se, ale já tu značku prostě miluju...), vybrala jsem plastové kapsy, kam se dá celá půlstrana vložit. Fotka přiložená k podkladu mi přišla trochu mdlá, takže jsem pozadí dotvořila pomocí distress inkoustů a pozaďového razítka od Hero Arts. Ke slovu přišla i raznice na štítky, tu jsem oprášila a budu ji muset používat častěji, líbí se mi.


Po smashové washi pásce sahám hodně často. Líbí se mi, že text na ní částečně supluje i journaling. Nápisy Fab, Really Like This, Love It, Need It většinou přesně vystihnou to, co chci říct. Podkladová čtvrtka je od MME.



Za pár týdnů začíná léto, připravte se. Prázdiny jsou stejně dobrý mezník pro Project Life jako přelom roku. Na cestě máme novou kolekci I ♥ SUMMER od Simple Stories (já vím, už mlčím...), se kterou se vám stránky budou plnit skoro samy :-) 

Já jsem z Project Life vážně nadšená. Moc se mi líbí, že se na stránku vejde mnohem víc fotek, než na klasickou třicítkovou stránku, ale zároveň je tam oproti klasickému albu na fotky i spousta místa na (více či méně) kreativní vyžití. Když mám čas a náladu, můžu si s kartičkami vyhrát, když mi jedno nebo druhé chybí, stačí vyplnit fotkami nebo "vycpávkami" (kartičky Simp... ehm, SS... ehm, prostě kartičkami od tamté značky... :D) a stránka je hotová raz dva.

K dnešnímu dni mám hotové stránky do 9. týdne, na 10. až 13. týden jsem dnes vytiskla fotky. To je vždy nejhorší část - vybrat fotky, navrhnout layout a podle něj zvolit velikost vybraných fotek. Jakmile mám tuto část hotovou, dokončení stránky je otázka jedné nebo dvou hodin. Já to doženu!!! :-)

3 komentáře:

  1. Moc se mi to líbí, je to nádherně sladěné

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Didi tak jsem se na to dneska odhodlala a zjistila, že jaké bylo veliké nadšení, tak realita je pro začátek najednou těžká :D :D :D a tak jsem sedla opět k tvým (snad to tyk tyk nebude vadit???? pokud ano, ihned se vrátím k vyk vyk :) PL stránkám, a čtu tu, že si navrhneš layout, jsem asi ostuda, ale vůbec jsem se s tímhle ještě nesetkala, jako laicky si to přeložím, ale nevím jak bych s tím měla začít??? Mohla bych moc moc poprosit o to, jakým způsobem to třeba děláš ty? Já si totiž sedla, našla fotky z týdne 26. kdy měl snyek akorád 1. narozeniny (tak krásně to vyšlo :)), a najednou nastal problém, že nemám žádný program, v kterém bych si mohla fotečky hodit do takové velikosti, abych si prostě mohla navolit malinkou, střední, větší, o malino větší atd :), buď mi jde 9x13, 10x15 atd. a s tím jsem si bohužel zatím na 12" vystačila. No a na tom jsem se vlastně i zasekla, a pak začala i studovat, jakým způsobem vepsat texty, stáhla jsem si všechny nová písmenka, to určitě ihned využiju, moc ráda se poučila ze zmenšení stánky rovnou na A6, já bych se totiž taky snažila to vepisovat do různých tabulek, nebo tak něco, takže za to veliké díky. A prostudovala PicMonkey a ten je vážně skvělý. Škoda že neni celý zadarmo, ale to už bych asi chtěla moc :D :D :D no úplně nakonec moc moc děkuji za rychlé zaslání balíčku, určitě mi o moc usnadní práci s PL, jelikož využiju po tvém vzoru věcičky od Simplíku :) už teď se na ně moc těším :) No snad jsem to tu moc nezahltila :)

    ps: a ještě jsem zkoušela abych neměla napsáno anonymní, ale vůbec se mi nepodařilo tam dát nic jiného, co bych teda měla vybrat, abych tam měla svůj nick?

    Stáňa

    OdpovědětVymazat