středa 27. dubna 2016

MISTI seriál - 2. díl... Barevné pozadí

Slíbila jsem vám seriál s MISTI, a tak je tu další díl ... Tentokrát na téma barevné pozadí. Celkem vtipný název, nemyslíte? :-) No, ale bez MISTI jeho výroba zase tak vtipná není... Jistě se mnou budete souhlasit, že trefit se velkým čtvercovým gumovým razítkem několikrát do stejného místa, je celkem velká výzva. Pro mě ještě donedávna holé sci-fi. Jenže teď už MISTI mám... Určitě si vzpomínáte, že jsem vám psala o mé posedlosti tímto nástrojem. Nezlepšilo se to... Koupila jsem si i větší variantu :-) 


Pomůcky:
MISTI
odstřižky barevných papírů
razítko květiny
razítko na pozadí
ZIG Clean Color Real Brush

Jako vždy, jsem si nejprve vše připravila - nařezala základ na přání i přáníčkový základ, dál jsem si připravila proužky z barevných odstřižků (v mém případě šlo o černou barvu a glitrový fialový papír) a širší proužek z pergamenového papíru. Ještě než jsem se vrhla na samotnou tvorbu pozadí, připravila jsem i si kruh z maskovacího papíru.


Nyní přišlo na řadu razítko s motivem květiny. Chtěla jsem mít ústřední motiv mimo střed, a proto jsem vytvořila květinu pomocí bílého embossovacího prášku na pravé straně základu.


Teď se bude hodit kolečko z maskovacího papíru... Pozadí květiny chci totiž bílé.


A jde se na to. Připravila jsem si 2 tlumené odstíny DYE Inks - cementově šedý a světle fialový. Chtěla jsem, aby podklad ladil s květinou, ale nebyl přitom rušivý. A nastal klasický postup práce s MISTI - umístila jsem na magnetickou podložku vytvořený základ s květinou a připevnila magnety. Na "dvířka" MISTI jsem umístila razítko na pozadí.


Chtěla jsem, aby byl přechod barev pozvolný - bez jasných kontur. Proto jsem nejprve nanesla šedou barvu a posléze fialkovou. Nezapomeňte - první otisk není dokonale jednolitý... S MISTI ale žádný problém. Díky magnetům se podklad nepohne ani o milimetr a tak můžete vrstvy inkoustu nanášet, jak je libo :-) V mém případě jsem každou z barev otiskla třikrát.


Tak jsem se tak na to pozadí dívala a říkala si, že by asi vypadalo dobře, kdybych ho přetáhla průhledným embosovacím práškem. S MISTI žádný problém ... Přejela jsem podklad antistatickým polštářkem, nanesla embosovací inkoust Versamark, otiskla a naembosovala průhledný prášek. Super - pozadí je nejen barevné, ale i plastické :-)


A pak jsem se vrhla na vybarvování. Vy, které mě znáte, se budete divit :-) Nevybarvovala jsem Copic Markers, ale pomocí ZIG Clean Color Real Brush. Jde vlastně o formu akvarelu ve fixe... nevím, jak jinak to vysvětlit. Práce s nimi je snadná - buď s vodou nebo bez.
Do celkové kompozice jsem vybrala fialové odstíny... Vnitřní okvětní lístky jsem přetřela leskem Wink of Stella a na prostředek květu nanesla Glossy Accent.



A teď už zbývalo dát jen vše dohromady. Na velum jsem naembosovala nápis od KETA a lepila... 
A je to! Pozadí reliéfní a barevné v postupném přechodu.


No a znáte mě ... nebyla bych to já, kdybych tuto techniku nepoužila i na další přání. 
Tady je další inspirace ...



Všem přeji krásné tvoření!!! A minimálně za mě - MISTI je nej!!!

17 komentářů:

  1. Přáníčka jsou dokonalá :-) jsem zvědavá jak dlouho dokážu MISTI odolávat :-D ale narozeniny se naštěstí blíží ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přáníčka jsou dokonalá :-) jsem zvědavá jak dlouho dokážu MISTI odolávat :-D ale narozeniny se naštěstí blíží ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, opět dokonalá ukázka :o)
    Už jsi mi s MISTI nasadila pěkného brouka do hlavy... :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko přání jsou nádherná ! A já se přiznám, že jsem neodolala a když mi ho Didi v Liberci zapůjčila, už jsem ho prostě nemohla vrátit :-)
    Takže budu velmi pilným žákem .-)

    OdpovědětVymazat
  5. Opět úžasné! A MISTI jsem neodolala už minule :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná přání a skvělá inspirace!!! Díky za skvělý seriál. �� Po MISTI jsem toužila už dlouho, ale odrazovala mě cena dopravy ze zahraničí. Když se objevila možnost objednat si ho u Pretty Papers, neváhala jsem a šla hned do větší varianty, znám se, menší by mi byla za chvíli malá! :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné! Tentokrát je můj favorit Tvůj "druhák" :). To přáníčko s textovým pozadím je naprosto super! Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Aničko - i já jsem s ním ve finále byla spokojená ... Nejdříve se mi to moc nezdálo, ale když jsem přidala nápis, řekla jsem si proč ne :-)

      Vymazat
  8. obě jsou krásná! a já.....nepotřebuju MISTI, nepotřebuju MISTI! nepotřebuju mít všechno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když si to budeš Peťo dlouho a často opakovat, třeba se i přesvědčíš :-) U mě to nezabralo :-)

      Vymazat
    2. Za pokus to stojí, ale moc si nevěřím, zvlášť, když tu všechny píší, jak se MISTI jen dotkly a už nepustily, to vůbec nepomáhá....:)

      Vymazat