úterý 5. dubna 2016

INSPIRACE... Layout s Carpe Diem

Kolekcia Carpe Diem od Simple Stories sa mi veľmi zapáčila svojimi farbami a milými motívmi. Vytvorila som z nej niekoľko layoutov. Ako prvý by som vám rada ukázala layout My dve:



Pri tomto layoute som použila len papiere, nálepky a svorky Carpe Diem. Pridala som iba čiernu pečiatku malého krúžku a zátvoriek a pár fŕkancov vodovými farbami:




Povedala by som, že tento layout je vytvorený v mojom typickom štýle - malá fotografia, pod ňou bohaté vrstvenie z malých kúskov papiera, nálepky, ozdoby, fŕkance farbou a zopár pečiatok. A dosť veľa čistej bielej plochy. Tento štýl mám najradšej, čo je asi aj vidno, keďže väčšina mojich layoutov je vytvorená takto.

Ale zažiadalo sa mi trocha zmeny, tak som sa druhý layout pokúsila spraviť trochu inak. Použila som veľký obrázok s textom z papiera Carpe Diem 2x12 & 6x12 Elements, ktorý sa stal ústrednou časťou layoutu. Podkladové vrstvenie, ozdoby a fotku som umiestnila na jeho pravú stranu. Dostala som tak menej bielej plochy a tento krát som upustila aj od fŕkancov farbami. A opäť som všetok materiál použila iba z kolekcie Carpe Diem, pridala som iba pár ťahov čiernou fixkou:




Posledným layoutom je športový layout Cyklistka, kde som okrem kolekcie Carpe Diem použila aj pár nálepiek z kolekcie I AM, enamelové perličky, bakers twine a kartónové chipboardy od Wycinanka:




A napokon som si z nej spravila ešte pár (nielen) narodeninových prianí :)







Prajem krásny deň

10 komentářů:

  1. ...a pak už jen Danielka vyhodila prázdný plastový obal od celé kolekce..:)Všechno je to boží Dany, opět mě nejvíce oslovila přáníčka a layout s bicyklem - to si liftnu:). Carpe Diem prostě nemá chybu! Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné layouty a naprosto boží přáníčka!
    A "pár frkancov" teda nemá chybu :-D
    Barča Housarová

    OdpovědětVymazat
  3. Danielko to je nádhera ! jedna stránka hezčí než druhá ! nejradši bych šla k tobě na "vrstvící" kurz :-) a přáníčka - dokonalá :-) myslím, že ti nezbylo opravdu nic .-)
    A co mě ještě zaujalo - FŔKANEC - slovenština je prostě úžasná řeč a jsme ráda, že díky tobě jí po letech opět dostávám pravidelnou dávku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ďakujem za milé komentáre a neuveríte mi, ale stále mi z tejto kolekcie ešte ostalo na nejaké layouty aj priania :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, jedno hezčí než druhé. A díky tomuto příspěvku mě dnes nějak osvítilo, ani nevím jak a vytvořila jsem něco do challenge - i když ta je na jiné téma :-D ale něco mě tady na té stránce trklo :-) takže děkuji za inspiraci (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta přáníčka jsou skvělá :) ...a i když moc nemusím kočičky, tak se mi líbí nejvíc právě ta kočičí :D

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné, úplne ma svrbia ruky! ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Uzasne layouty, nadherne zive a barevne! A pranicka - ta jsou k sezrani :) Super

    OdpovědětVymazat