pátek 20. září 2013

Project Life - 24. týden

Po odmlce se znovu hlásím se svým PL. Snad mi minulý týden prominete :-) V noci na pátek jsem ještě stihla upravit fotky, ale pak už jsem jen balila a balila a balila... prvně objednávky a pak věci s sebou do Prahy na Ladronkafest. 

Myslela jsem, že rest doženu, ale nějak se to sešlo, že prostě nebyl čas. Mrzí mě, že teď několik týdnů musím přeskočit, ale bohužel mi došly kapsy (dokonce jsem pátrala i u konkurence, zda nemají... ale neměli :D) a už jsem měla nachystané fotky do typu kapes, které běžně používám. Takže abych se vůbec mohla hnout z místa, musela jsem zpracovat fotky na další týdny, na které jsem použila jiné kapsy.


Tento týden byl zpracovaný opravdu bleskově :-) Spousta fotek, textu pomálu, takže stačilo jen pár malých ozdobiček.


Mám nový oblíbený font na journaling :-) Ten je na počítači nainstalovaný přímo ve Wordu, Century Gothic, hezké, čisté, přesně dle mého gusta :-) Nadpis je vygenerovaný ve fontu Stamp.


Abych kartičku alespoň trochu ozvláštnila, nanesla jsem na čočku fotoaparátu a na srdíčko lesklý lak Glossy Accents. Pokud ho používáte, nebo se k tomu chystáte, počítejte s tím, že ve větší vrstvě je po zaschnutí lehce zažloutlý.
 

Na této stránce jsem ve velké míře využila zadní strany kartiček z předchozího týdne. Většinou mi to barevně neladí, ale tentokrát to celkem vyšlo :-) Nápis jsem na fotku přidala v PicMonkey.


Moc se mi líbí chalkboardové (aneb "tabulové") čtvrtky a ozdoby, hit poslední doby. Několika kousků se dočkáte i v obchůdku, čekají na naskladnění. Bohužel je ale velká část zboží z letního veletrhu CHA stále nedostupná.


V angličtině se slovo "selfie" ustálilo natolik, že se letos v srpnu dostalo až do Oxfordského slovníku :-) České slovo autoportrét je na můj vkus moc škrobené a má pro mě punc něčeho, co by se mělo zachovat pro dalších 10 generací. Zato selfie, to je prostě momentka, často vyfocená pouze za účelem zveřejnění na Facebooku nabo jiných sociálních sítích (a nebo... pro Project Life :D). Veselá, hravá, prostě jen tak...


Tento týden byl opravdu bohatý na fotky... Opět jsem měla moment, kdy jsem si po půl roce řekla, že je třeba se nechat vyfotit, aby děti měly nějakou památku, kdyby náhodou :-))) No a zase mám na půl roku odbyto... Další fotky budou až na Vánoce (a to už budu jako tyčka, haha).
 

Petr tento týden slavil narozeniny, takže fotek bylo jako máku. Ta jedna se zahradníčkem mi tam sice vůbec nepasuje, ale prostě jsem ji musela použít. To je celej Péťa... Ať jde odkudkoli kamkoli, vždycky stejně skončí v tom svým záhonku :-)


Kartička je originál od Simple Stories, kolekce 24/Seven (a ta je použitá skoro na celé dvoustraně). Dozdobená je jen srdíčkem vyseknutým raznicí. Je skvělé, že přestože byla kartička zdobená, bylo na ní místo na journaling. Pokud je podklad světlý, nevadí, že má nějaký vzor - i tak se tam dá journaling vytisknout a vůbec to nevypadá špatně. Doteď jsem většinou tiskla na bílé nebo linkované čtvrtky, ale jak se rozkoukávám, nacházím nové a nové možnosti.


Jak jste si možná přečetli na kartičce s označením týdne, Ema byla se školkou na výletě. Máme z výletu nějaké fotky, které už se mi nevešly na dvoustranu, takže mám nachystané fotky ještě na jednu vloženou kapsu / insert. Čekala jsem na ně taky jako na smilování a konečně jsem se dočkala :-) V e-shopu je najdete v několika variantách a setkávat se s nimi budete ve velké míře i v mém albu. Mám tyto menší stránky naplánované už do několika týdnů - jak předchozích, tak budoucích...

Děkuji za vaši trpělivost a už teď se můžete těšit na pondělní porci Project Life - tentokrát od Tomdy.

11 komentářů:

  1. Jsem se nemohla dočkat i když jsem měla možnost konečně Tvůj PL vidět na vlastní oči na Ladronce. Moc pěkné, je vidět, že Tě i jiná sestava kapes neodradila a suprově jsi si s ní poradila.
    Didi, prosím prozraď název fontu- rodinná oslava...děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamčo, to písmo se jmenuje Monster Paparazzi a najdeš ho tady:
      http://www.kevinandamanda.com/fonts/freescrapbookfonts/monster-paparazzi/

      Bohužel jsem ho nikde neobjevila s českou diakritikou, ale není problém háčky v nadpisu dokreslit.

      Děkuji všem za komentáře :-)

      Vymazat
    2. Moc děkuji. Asi u toho dokreslování čárek a háčků budu muset zůstat. Nevím, čím to je, ale když si stahnu písmo cz, stejně mi dělá neplechy u "ě". Kdyby někdo poradil co s tím, budu ráda.

      Vymazat
  2. Krása jako vždy :-) Tamrin

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Srdíčková raznice by se mi tedy hodila...dá se sehnat? Tenhle tvar srdíčka se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je, poslední kousek :-)
      http://www.prettypapers.cz/eshop/raznice/ostatni-motivy/woodware-raznice-regular-heart-scrapbook.html

      Vymazat
    2. Limetko, beru zpět, to srdce není z raznice, ale je to srdíčková šablona:
      http://www.prettypapers.cz/eshop/big-shot-a-prislusenstvi/vyrezavaci-sablony/lawn-fawn-hearts-vyrezavaci-sablony.html

      Je vyprodaná, ale mám ji na cestě.

      Vymazat
  4. Už se mi stýskalo. Moc by mě zajímalo jak vypadají vložné kapsy. Často se potýkám se stejným problémem. Moc fotek a málo místa. Škoda že sme se nedostali na ladronku. Těším se na tvůj PL naživo v Liberci.
    Lucius

    OdpovědětVymazat
  5. Opět precizně provedené. Obdivuji jak to všechno zvládáš. Díky za možnost nakouknout. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda LIFE PROJECT dělám do velikého diáře, ale tyhle kapsy jsou prostě super. Vypadá to tak čistě a hezky. Já to mám spíš ve stylu smashbooku a dělám to fakt pravidelně, aby to bylo čerstvé. :-D

    OdpovědětVymazat