čtvrtek 22. ledna 2015

Inspirace... Zimní visačka

Mojím prvým príspevkom je inšpirácia na výrobu romantickej zimnej visačky.

Na začiatku som vyrezala z modrého podkladového papiera základ visačky v rozmere 7 x 13 cm a podlepila som ho bielym papierom. Druhá časť je o niečo menšia, 6,5 x 12,5 cm, a kvôli zvýrazneniu vrstvenia som ju podlepila hrubším kartónom. Obidve časti som po okrajoch jemne obrúsila. Pridala som kúsok bielej čipky, ľanový špagát, samolepiacu papierovú čipku, papierové ruže a výseky vločiek.




Do stredu každej vločky som vlepila bielu perličku. Aby som dosiahla efekt zimy a mrázu, okraje kvetín a vločky som jemne namaľovala glitrovým lepidlom. Nakoniec som ešte na niekoľko miest pripevnila drobný číry rokajl.



Prajem krásny deň :-)

7 komentářů:

  1. Krasne Danielka, velmi pekna jemna praca... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jemné jak čerstvě napadlý sníh... Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi, že zimní visačka je vytvořená z naprosto nezimního papíru :-)

    OdpovědětVymazat
  4. .. jú, veľmi peknučká visačka.. nežná, trblietavá.. taká aké majú zimné visačky byť :)

    OdpovědětVymazat