pátek 27. února 2015

Project Life s Dianou... Titulka a 1. - 2. týden

Pomalu finišuje druhý měsíc roku 2015, a protože - světe div se - jsem zdárně dokončila loňské album, vypadalo to nějakou chvíli, že se můžu se plně soustředit na to zbrusu nové a pokusit se být aspoň chvilku aktuální. Jenže plán je jedna věc a realita druhá. A tak se moje idea, že závěrem každého týdne budu mít v albu novou načinčanou stránku, rozplynula hned první víkend. Místo toho to zatím vypadá tak, že z února mám jen pár fotek ve složce v počítači, několik prázdných kartiček zastrkaných v kapsičkách a spoustu nápadů v hlavě... Věřím, že tohle všechno důvěrně znáte a stejně jako já si s tím neděláte hlavu, protože Project Life má být hlavně radost a ne další stres do našich už tak dost hektických životů. A tak doufám, že si se mnou v dnešním Project Life příspěvku užijete takový malý návrat do minulosti. Zvu vás se podívat, co všechno se dělo v mém Project Life albu první dva týdny v lednu 2015. 

Titulní stránka

Project Life fotoalbum

Moje loňské album titulní stránku postrádá a zřejmě už navždy bude. O to víc jsem si ale chtěla dát záležet na hlavní stránce pro rok 2015. Chvilku jsem se rozhodovala, zda použiji klasicky kartičky a nějaké zdobení, ale nakonec mě na Pinterestu okouzlil jeden z takových těch čistých digitálních layoutů a bylo jasno. Jenže sežeňte si narychlo kartičky z Ameriky? 

kartičky pro project life

No, protože se už nějaký čas snažím proniknout do tajů Photoshopu, byla tohle ideální příležitost, jak se trochu procvičit a zkusit si je samostatně "nadyzajnovat".

kartičky pro project life

Po pár hodinách u počítače se nakonec zadařilo a já jsem si vytvořila dokonce několik verzí (anglickou i českou), které jsem vytiskla jako fotografie. 

kartičky pro project life

Na stránku jsem pak přidala pouze několik drobných ozdůbek jako jsou kovové ozdobyflitry a chipboardy. A použila jsem černobílé fotografie. To abych si nemusela dělat starosti s tím, aby mi barvy pěkně ladily. Protože na to já jsem pes! :-)

kartičky pro project life

1. týden

project life fotoalbum

První týden roku měl v podstatě jen čtyři dny, a tak jsem se ani nerozkoukala a bylo po něm. Ve foťáku jen pár úlovků, navíc všechny vyšly tak nějak divně do oranžova (a tu já nerada), takže bylo jasné, že tahle stránka bude trochu boj. 

kartičky pro project life

Naštěstí mě zachránily ozdobné kartičky s nápisy z kolekce Everyday od Simple Stories a v jejich další sadě Just The Basic jsem pak objevila i barevně sladěné kartičky na journaling. 

kartičky pro project life

Hodně pyšná jsem na vystřiženou kouli. Za prvé proto, že přestože absolutně neumím stříhat, působí celkem kulatě. Za druhé, protože na stránce vytváří super detail, takže určitě doporučuji občas nějakou fotku a obětovat a takto použít.

kartičky pro project life

Jak obvykle nepíšu rukou, tak pro tentokrát jsem nechtěla trápit tiskárnu a oprášila bílý gelový fix. Díky bohu, že mě Didi pozvala do design teamu Pretty Papers, jinak bych snad neměla ani, co psát... :-) Ozkoušla jsem taky novou vyřezávací šablonu visačky a šipek. Text na některých kartičkách jsem natiskla mojí oblíbenou razítkovou abecedou od Lawn Fawn.

project life fotoalbum

2. týden

project life fotoalbum
Druhý týden byl ve znamení Heidi Swapp. Už jí znáte? Já se totálně zamilovala do jejích samolepek a výseků - těch papírových i průhledných akrylových. 

project life fotoalbum

Vrcholem blaha pak pro mě byla její růžová metalická abeceda. V kombinaci s kartičkami od Becky Higgins jsem touhle stránkou totálně uspokojila svůj PL apetit. 

project life fotoalbum

A tak, abych ji nepokazila svým rukopisem, journaling jsem tiskla na počítači. Miluju různé fonty a řekla bych, že jich mám stažených asi milion. Tenhle konkrétně se jmenuje "This Is My Life" a patří mezi mé nejoblíbenější. Hlavně proto, že jako jeden z mála těch hezčích umí i háčky a čárky. 

project life fotoalbum Nakonec ještě pár razítek od Technique Tuesday a enamelové tečky. Z návštěvy running sushi mi navíc v peněžence zbyla účtenka a tyhle věcičky já na stránkách moc ráda, protože právě ony dělají Project Life tím pravým deníkem a ne jen obyčejným fotoalbem.

project life fotoalbum

Tak tohle byla moje titulka a moje první dva PL týdny. Doufám, že jste načerpaly nějakou inspiraci a už teď se vám v hlavě honí spoustu nápadů na vaše vlastní PL stránky. Já se budu těšit za 14 dní. A vy nezapomeňte na naši PROJECT LIFE PHOTO CHALLENGE!

Ať je i váš "lajf" jeden velký projekt vám přeje

10 komentářů:

  1. nevim, jestli to byl zamer nebo opravdu tak krasne pises, ale jsem fascinovana, jak ti na prvnim tydnu ladi pismo s pismem na kartickach!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já jsem trochu fonto-maniak a věčně nespokojená se svým rukopisem. Takže pokud to vypadá, že se povedlo, děkuju a těší mě to :D

      Vymazat
    2. blazinku! pises nadherne!!

      Vymazat
  2. Dianka, už rozumiem, prečo je mi tvoja tvorba taká blízka :) Ja som tiež fonto-maniak a mimo to sa mi páči tvoj čistý dizajn :) Keď to vidím, tak si vravím, že je škoda, že mi na PL nevystáva voľný čas.. skvelý príspevok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deny, děkuju! Já zas ujíždím na Tvých přáníčkách, a tak to má být, vzájemná inspirace, to je o co tu jde :-)

      Vymazat
  3. Dianko máš to moc hezké, čisté, jemné :-) A písmo !! Já myslela, že je to natištěné, což značí, že písmo je dokonalé !!! :-)

    A skluz - taky jsem si říkala jak to půjde dobře - jenže člověk míní, dětské nemoci mění a skluz už je tu. Ale jen ty probdělé noci dospím, tak to zase dolepím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, Markét, já mít děti, tak mám asi jen po šuplících tunu jejich fotek a na nějaké lepení se vůbec nedostane :-) Takže smekám, jak to zvládáte!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné stránky a přiznám se, že titulku k roku 2014, jsem dodělávala letos koncem ledna ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já se letos vrhla paralelně na 2013, už teď mi to přijde jako šílenej nápad, ale hodlám vytrvat :-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat