středa 22. dubna 2015

Inspirace... Simple Stories podruhé

Nová kolekce "I AM" od Simple Stories mi učarovala a nemůžu se jí nabažit. Kombinace meruňkové a tyrkysové je půvabná a zároveň svěží. Černá se zlatou zase dodávají celé sadě elegantní nádech. Původně jsem vám ji chtěla představit na stránkách svého Project Life alba, ale Markétka mě předběhla, a tak jsem se rozhodla vám ukázat, že i z PL kartiček se dá vyrobit parádní přáníčko. A kolikrát je to ještě jednodušší, než se zdá. 


Pro druhé Simple Stories přáníčko (to první najdete tady) jsem jako podklad zvolila právě černo-zlatou PL kartičku z "I AM" kolekce. Pod ruku mi přišla taky peříčka, která jsem spojila samolepící svorkou z té samé sady. Výhodou těchto svorek je, že nemusíte nic děrovat, u čehož já osobně vždy trpím. Zaprvé proto, že se bojím o prsty, za druhé proto, že se bojím o papír, který se při tom může zmačkat. Tudíž tomuto nápadu tleskám. Zjistila jsem, že stříbrná a zlatá jdou krásně kombinovat, a tak jsem meruňkový banner doplnila o nápis právě v této barvě (a ten je taky od Simple Stories, ale tentokrát "Enchanted"). A nakonec jsem si dopřála i trochu vzrušení s embosovací pistolí a zlatým embosovacím práškem, to všechno na pergamenový papír.


Přáníčka ráda zdobím i uvnitř, ačkoliv právě v tomhle případě došlo jen na velmi decentní výzdobu - dovnitř už přišla jen samolepka. A přáníčko může jít do světa.


Krásné a kreativní tvoření vám přeje

6 komentářů: