pátek 29. května 2015

Project Life s Dianou... 9. týden

Zdravím z dovolené! V době internetu si dopřávám ten luxus, kdy si můžu cachtat nohy v jezeře a přitom pro Vás psát tuhle reportáž. Původně jsem si myslela, že připravím exkluzivní PL stránku od Lago di Garda, jenže když jsem v Praze začala balit "nějaký ten materiál", zjistila jsem, že ty tam jsou doby, kdy mi stačily nůžky a razítková abeceda... A tak ještě naposled Vás zvu na cestu zpět v čase, tentokrát do 9. týdne.

Při tvorbě téhle stránky jsem si vůbec zavzpomínala. Použila jsem na ní totiž kolekci od Simple Stories - Vintage Bliss, což byly moje úplně první scrapbookové papíry, které jsem si kdy koupila. A objednala bych si je znovu. 
Na "titulku" jsem použila ještě písmenka z mosgumi, datumové razítko a razítko od Technique Tuesday. Kalendářík jsem vystřihla z jiného papírů (ale z té samé sady) a podlepila ho 3D pěnovými čtverečky.

Letos poprvé jsme první (téměř) jarní dny vítali v samostatné domácnosti. A tak bylo na mě, pořídit nám nějakou tu výzdobu. Musím říct, že jsem to původně chtěla odbýt tulipány, ale když jsem v KIKu uviděla tyhle roztomilé ušáky, hnedle jsem si je osvojila, a to rovnou dva. Protože se mi nikam nevešel nápis, rozhodla jsem se pro populární vellum a pár enamelových teček.


S Honzou milujeme procházky... Aspoň tedy doufám, že můžu mluvit za oba a že můj Jeníček netrpí venčení jen z lásky ke mně :-) Každopádně se většinou celkem ochotně nechá vytáhnout od počítače, a pak společně objevujeme nová místa, kolikrát třeba pár kilometrů od domu. Tak jako jsme třeba úplnou náhodou přišli na pěknou naučnou stezku v Újezdu nad Lesy.


Objevili jsme také zatoulané dětské hřiště, a to bychom nebyli my, abychom trochu nezavzpomínali na časy, kdy houpačka visela tak vysoko, že z ní člověk musel dolů skákat, pod řetězovým mostem plavali vymyšlení žraloci a dřevěná stěna byla vyšší než Mount Everest. Ten čas tak strááášně letí.


Pamatujete ještě na fixy z KIKu? A na to hromadné šílenství? Náš KIK byl tenkrát jedním z mála, který fixy měl a měl jich dost... skoro pro celou republiku :-) A tak jsem se stala hlavním dealerem, div, že jsem nepřespávala na poště. Fixy jsem ale nakonec úspěšně rozeslala a do teď mám radost, když se někdo pochlubí přáníčkem vyrobeným "KIKnutou" technikou :-)


Závěrem se s Vámi podělím o intimní fotky naší domácnosti pořízené ve chvíli, kdy jsem zakoupila v IKEA vozík Raskog a rozhodla se přeorganizovat materiál na scrapbook. Zabralo mi to celý den a výsledkem byl ještě větší bordel. Řekněte, prosím, že to taky znáte?! :-)


Tak tohle byl můj první březnový týden. Na dovolené jsem nakolážovala přes 100 fotek a dostala jsem se až do května, když jsem s hrůzou zjistila, že už je skoro červen :-) I tak se ale příště doufám posuneme aspoň o něco blíž přítomnosti.

Tak ať je i Váš "lajf" jeden velký projekt přeje

3 komentáře:

  1. Dianko máš to moc hezké !! Tuhle sadu mám taky od SS nejradši, je úžasná a já už ji porůznu dokupovala aspoň 3x :-)) A to písmo !! Řekni , že je to tisk !!! Jinak zešílím, že někdo tak krásně píše !! .-)

    Užívej jezero !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasim s Market, opravdu vyvedena sada! Od SS jsem trochu upustila, ale tohle by byla sada, po ktere bych znovu a rada sahla ... a mas to luxusne nafocene, fakt!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera.Stránka krásně ladí. Verča S.

    OdpovědětVymazat