pondělí 26. října 2015

INSPIRACE... MIMINKOVSKÉ OZNÁMENÍ

Naše rodina se nedávno rozrostla o dalšího člena. A protože je potřeba dát tuhle skutečnost řádně vědět celé rodině, s předstihem jsem měla připravena miminkovská oznámení. Nejsem moc na psaní sms a sdílení fotek na facebooku. Klasické přání a skutečnou fotku podle mě nic nenahradí.


V létě jsem si konečně i já pořídila svá první Timova razíka, jak jinak, než miminkovská... A Keta má letos jako na zavolanou v nabídce také skvělá textová mimi razítka.

Vybrala jsem papír v mátově zelené (a doufala, že ten pindík, který paní doktorka viděla na ultrazvuku, už v žádném případě zmizet nemůže...). A razítka jsem jemně dobarvila akvarelovými barvičkami Twinkling H2O.


Oznámení jsem měla připravené asi měsíc před termínem s tím, že dovnitř dopíšu jen patřičné údaje: datum, váhu a výšku. Použila jsem k tomu malá piktogramová razítka Aladine, což byl před lety jeden z mých prvních šťastných scrapbookových nákupů.


Doma jsem po návratu z porodnice vytiskla pro každého dva snímky a oznámení tak už po pár dnech od narození našeho synka mohla putovat za mými blízkými.




O pár dnů později se narodila dcerka také našim známým, razítka jsem tak hned využila i na gratulaci v sladkých holčičích barvách.


No uznejte samy, tahle razítka nemají chybu.

Přeji radostné tvoření!

11 komentářů:

  1. Super, moc pěkné. Skvělá barevná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  2. Jito moc gratulujeme, krásně jsi to oznámila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní, až mě přestane bavit Bundle of Joy, tohle bude moje inspirace :-)

    OdpovědětVymazat
  4. juchuuuuu, synek se vyklubal!!! to mam velikanskou radost a moc moc gratulujuuu! .. jen mi vysvetli, jak muze byt nekdo takto pred porodem zorganizovany? :))) mas muj velky obdiv ! uzivej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla tak nervózní, aby se všecko stihlo, všechno vyprané a poskládané ve skříních 2 měsíce předem...No a pak se náš malý narodil stejně až víc než týden po termínu :o)

      Vymazat
  5. krásne oznámenia a gratulujem!

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, moc děkuji za všechny Vaše krásné komentáře a gratulace! :o)

    OdpovědětVymazat