pondělí 11. ledna 2016

INSPIRACE... CHALLENGE PAPERCARDS

Nedávno mi Iriska z Papercards.cz poslala nový sketch a poprosila mě o jedno ukázkové nesoutěžní přání do challenge č.6. Na tvoření sice nemám moc času a nevím, jestli bych do toho za jiných okolností šla... Ale protože se tam blýskala jedna hvězda vedle druhé (a hvězdičky já moc ráda) a protože termín byl do 28. prosince (tudíž jsem se nemohla vymlouvat na předvánoční stres), musela jsem souhlasit :-)


Zjistila jsem, že tvoření podle sketche je pro mě větší oříšek, než jsem předpokládala. Pořád mi někde něco přebývalo nebo naopak chybělo. Hvězda sem, hvězda tam, pořád to nebylo ono.


Nakonec jsem ale s výsledkem spokojená. A ač jsem oproti svým zvykům tvořila s velkým předstihem, ještě před vánoční přestávkou, stejně jsem vyfocené přání posílala až přesně v termínu. Celé svátky jsem na to přání koukala a potřebovala jsem tam  N U T N Ě  dolepit ještě jednu poslední hvězdičku, bez které by to vůbec nebylo ono :-) A protože doma vůbec nic na tvoření nemám, musela jsem extra zajet do práce a dolepit to tam. Ale stejně už jsem se do obchodu těšila :-)


A tady ještě předloha:


Vy můžete své projekty posílat až do 13. ledna na adresu: papercards.cz@seznam.cz.

2 komentáře:

  1. Skvělé přáníčko, moc děkuji, že jsi do toho s námi šla :-) Výzvy je výzva!

    OdpovědětVymazat