čtvrtek 11. února 2016

DIY TUTORIÁL... VINTAGE PŘÁNÍ S VISAČKOU

Dnes som si pre vás pripravila návod, ako vyrobiť takéto prianie s tagom vo vintage štýle. Na výrobu potrebujete v podstate iba jeden scrapbookový papier v rozmere 30 x 30 cm a pár ozdôb - napríklad obrázok, čipku, kartónové chipboardy a ďalšie drobnosti, ktoré vám budú ladiť :)


Ako prvé som si vyrezala papier v rozmere 13 x 17 cm. Horný okraj som orezala na rezačke do vlnovky:


Na zadnú stranu som si naznačila čiary, kde sa bude papier ohýbať a lepiť - bude z neho obal na tag:


Papier som podľa naznačených čiar ohla a pomocou obojstrannej lepiacej pásky som si obal zlepila:


Okraje obalu som nafarbila hnedou razítkovacou farbou:


Pripravila som si ozdoby a navrstvila som ich na obal:


Obrázok aj kartónové chipboardy som po okrajoch opäť nafarbila hnedou razítkovacou farbou. Obrázok som podlepila 3D penovými štvorčekmi, a napokon som sa rozhodla pridať ešte kúsok gázy a nápis. Nápis je z nálepky, ktorú som podlepila bielym papierom, 3D štvorčekmi a po bokoch nafarbila na hnedo. 

Potom som si vyrezala z papiera tag v rozmere 7,5 x 13 cm, podlepila bielym papierom, zaoblila okraje, vysekla dierku a po okrajoch nafarbila na hnedo:


Do dierky som uviazala kúsok čipky a vsunula som ho do obalu:


Chvíľu som zvažovala, či tag nenechám iba takto, samostatne v obale, ale napokon som sa rozhodla celý obal aj s tagom použiť na prianie. Na pohľadnicový základ som nalepila papier s čipkou a zafarbila ho po okrajoch na hnedo:


Obal som na prianie nalepila obojstrannou lepiacou páskou a prianie vo vintage štýle je hotové:


Prajem krásny deň


6 komentářů: