středa 11. května 2016

ZAUJALO NÁS....ÚLOVKY Z PINTERESTU

Duben, ještě tam budem.... Tohle pořekadlo vůbec neplatilo pro vaše projekty, kterými jste plnili naší Pinterestovou nástěnku tento měsíc. Urodilo se na ní mnoho krásných přání, inspirovaných našimi stránkami, návody a materiálem.



Nástěnka slouží ke sdílení vašich projektů inspirovaných návody na našem blogu nebo vyrobených z materiálů zakoupených v našem e-shopu www.prettypapers.cz. Pokud chcete na nástěnku přidat fotku, je potřeba nás kontaktovat a požádat o pozvánku. Buď přímo zprávou na Pinterestu, nebo e-mailem na info@prettypapers.cz
Z nahraných pinů čas od času vybereme ty nej a odměníme je poukazem na nákup u Pretty Papers.


Dnešní várku měla na starost ILONKA:


Jako první bychom rádi ocenili velmi vtipně ztvárněnou gratulaci ke kulatému životnímu výročí, se kterou se bravurně popasovala Sarkeza P. Barevná kombinace veselé přání krásně dotváří a podtrhuje.


Druhé přání je opět krásně jarně barevné a opět oceňujeme jeho vtip. Krásné flitrovo-korálkové chrastidlo je pěkně vystínované a doplněné textovým razítkem. Jeho autorkou je asmeena V.S.


Třetí přání je ve vintage stylu. Je cestovatelské. Je to taková předzvěst letních cest a vzdálených dobrodružství. Velmi vhodně vyladěné papíry s mořskou tématikou, doplněné kovovým komponentem. Autorkou tohoto létem a dálkami vonícího přání je Martina Šedivá.


Děkujeme, za vaše příspěvky a už nyní se těšíme, co přinese na naší Pinterestovou nástěnku měsíc lásky - květen.

2 komentáře:

  1. Téééda, tak to koukám, mé rychlo přáníčko synovci k narozeninám se líbí, tak to jsem moc, moc ráda. Nevěděla jsem co dát 11ti letému klukovi k narozeninám, tak jsem vyrobila přání a uvnitř schovala penízku :-) (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za výběr mého přání, jsem moc ráda, že se líbí, dokonce jsem ho už prodala. Mám moc ráda tyhle pánské motivy, zrovna včera jsem udělala další ze stejné čtvrtky, takže nástěnka bude opět obohacena :). Gratuluji také "spoluvýherkyním"!

    OdpovědětVymazat