pondělí 19. prosince 2016

INSPIRACE... ZIMNÍ SVATBA

Na začátku prosince mne překvapila objednávka jedné slečny. Chtěla svatební gratulaci v zimním stylu. Její sestra se vdávala 15.12. a svatba byla laděna do bílé a stříbrné barvy... Překvapilo mě to, protože mám utkvělou představu svatby plné květů a zeleně. Teploty okolo 25 stupňů a svatebčané v letních šatech. Jenže já jsem se při tvoření nadchla. Úplně jsem si představovala zasněženou krajinu, třpytící se vločky a námrazu. Takový ten klid, ticho a noblesu bílé - zkrátka takové ledové království. A motiv byl vlastně na světě - svatební gratulace ve stylu ledového království...


Pomůcky:
Bílý papír vyšší gramáže
stříbrný papír
vyřezávací šablony Spellbinders
chipboardy
embossovací prášky
Stick It
stříbrný provázek
Distress inkousty
Distress Stains
Perfect Pearls
vellum

Nejprve jsem si vyrobila rámeček. Vzala jsem si k ruce vyřezávací šablony Spellbinders, bílý papír vyšší gramáže a stříbrný samolepicí papír. Na bílý papír jsem nalepila Stick It - to je vlastně velmi tenké lepidlo v archu. Z takto "upraveného" bílého papíru jsem vyřízla rámeček dvakrát, ze samolepicího jednou.


Chtěla jsem si tak udělat vlastní chipboard :-) Po slepení všech tří vrstev k sobě vznikne cca 2 mm vysoký stříbrný rámeček.



TIP: 
Vyřezávací šablony Spellbinders jsou pověstné tím, že nejen vyřezávají, ale umí i krásně embossovat. Člověk k tomu ale potřebuje vlastnit gumovou embossovací podložku do BigShotu, kterou já nemám. A tak jsem si vymyslela vlastní - z pěnového papíru Moosgummy. Vyndala jsem z BigShotu jednu desku (tab1) a místo ní jsem dala pod vyřezávací šablonu dva archy pěnovky. Funguje to dámy! :-)

Vnitřky po vyřezaných šablonách jsem si schovala a jednu z nich použila na pozadí rámečku. Nanesla jsem Distress inkousty, postříkala Shimmer Mist sprejem a Distress Stain. 


Shimmer Mist sprej dodá efekt námrazy...


Poté jsem stříbrný rámeček přiložila k bílému základu přání a dovnitř vlepila pozadí. Díky přiloženému rámečku jsem si rozmístila stříbrné sněhové vločky



Panel mám připravený a teď je potřeba vrhnout se na dekorace. Připravila jsem si čtyři chipboardy - ptáčky, větvičku a ptačí budku. Všechny jsem je naembossovala. Větvičku bílým práškem se stříbrnými třpytkami pro dojem sněhu, ptáčky bílou barvou a na ptačí budku jsem použila 3D sníh. 


Přilepila jsem si rámeček a následně všechny hotové dekorace. Ptačí budku jsem na větev zavěsila pomocí stříbrného provázku a ptáčky posadila naproti sobě. 


Zbývalo doplnit nápis. Nechtěla jsem tím celkový dojem narušit, a proto jsem jej naembossovala na velum. Nakonec jsem se ještě rozhodla doplnit rámeček o několik skleněných kapek.


Zimní svatební gratulace byla hotová! A nevím jak vy, ale já bych si svou svatbu v zimě představit dokázala... 


Krásný den všem!

4 komentáře: