pondělí 20. března 2017

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... DÚHOVÁ VEĽKÁ NOC

Moje prvé veľkonočné priania sú tento rok krásne farebné vďaka sade Celebrate Easter od Echo Park. A keďže máme tento mesiac na blogu skvelú dúhovú challenge, niekoľko prianí som spravila aj podľa nej:


Hlavným prvkom sú malé zajačiky v rôznych farbách, ktoré som si prekreslila a vystrihla z papierov Celebrate Easter. Samolepiacimi 3D štvorčekmi som ich nalepila na biely štruktúrovaný papier, na ktorý som predtým zlatým embossovacím práškom Princess Gold od Ranger naembosovala nápis.


Pridala som žltú baker´s twine a 3D páskou som ho nalepila na základ priania. Ten som po okrajoch ozdobila iba dúhovou washi páskou:


Pri druhom prianí som nápis natlačila čiernou farbou a namiesto dúhovej pásky som na okraje použila pásku so zlatými bodkami:


Priania sú jednoduché, farebné a veselé:


Zatiaľ sú len dve, ale ešte pracujem na rôznych obmenách. Takže moja Veľká noc bude aj dúhová :) A čo vaša? Pochváľte sa na našej Pinterestovej nástenke!

Prajem krásny deň

2 komentáře: