pondělí 24. července 2017

INŠPIRÁCIA... EXPLODING BOX

Zvyknete robiť exploding box? Ja som si ich v poslednej dobe veľmi obľúbila, aj keď väčšinou ich robím k svadbe. Je to veľmi milý a originálny spôsob ako darovať peniaze, pri poslednej svadbe zožal obrovský úspech. Ale dnes by som vám rada predstavila nie svadobný, ale veselý a farebný narodeninový exploding box:


Použila som novinkovú kolekciu Summer Days od Simple Stories a mnoho ozdôb z nej - papierové výrezy, kartónové samolepky a nálepky z kitu. Na dekorovanie samotnej krabičky mi stačili dva papiere, pri rezaní jednotlivých strán mi prácu veľmi uľahčila rezačka. Pri svojich prvých exploding boxoch som stránky rezala ručne a to meranie a rezanie bolo nekonečné, čo ma sčasti od ich výroby odrádzalo. Ale pri dobrej rezačke je základ spravený v priebehu pár minút a potom čaká už len zábava pri zdobení :)

Na jednotlivé strany som si vytlačila venovania na biely papier a narezala som ich na tenké pásiky, ku ktorým som doladila ozdobenie strán:








Okrem ozdôb z kolekcie Summer Days som použila ešte pár kartónových výrezov od Wycinanka a biele kruhy vyrazené raznicou. Do stredu boxu som vlepila dva kruhy na ktoré som prilepila žltú šnúrku do ktorej sa peniaze zaviažu:



Vrchnák krabičky som ozdobila jednoducho - vrstvenými kruhmi z papiera, žltou šnúrkou, malou nálepkou a nápisom:


A takto vyzerá celý box po otvorení:



Dúfam, že tomu, kto ho dostane, spraví radosť a vyčarí úsmev na tvári :)

Prajem krásny deň

2 komentáře: