pondělí 28. srpna 2017

INŠPIRÁCIA... KVETINOVÉ PRIANIA

Tie z vás, ktoré majú radi kvetované papiere a pastelové farby, ste určite zaregistrovali krásnu kolekciu papierov Flower Alphabet od Stamperia. Ja som si ju hneď aj objednala, a po dôkladnom prezretí môžem povedať, že ja naozaj nádherná, presne pre mňa - kvety, vtáčiky, motýle, pastelové farby, krásne detaily. Už som sa nevedela dočkať, kedy sa mi na chvíľu uvoľní miesto na tvorenie počas tohto svadobného maratónového obdobia. Konečne sa to podarilo a tak mohli vzniknúť dve kvetinové priania:


Prvé prianie je ladené do modrej farby, za hlavný motív som si vybrala ozdobný tag, ktorý som si vystrihla z papiera z kolekcie:


Dozdobila som ho čipkou, výrezmi z lepenky a papierovými kvetmi. Použila som biele ruže, pár svetlomodrých a jednu fialovú ružičku. Na záver som pridala pár kvapiek glossy accent:



Druhé prianie je zo žlto-hnedého papiera s motívom krásneho vtáčika:


Na dozdobenie som zvolila bielu chryzantému a rôzne drobné biele kvietky:




Nápis na prianí je výrez z papierovej lepenky, posledným detailom sú drobné biele bodky tekutých enameliek:


Ak ste si tiež zaobstarali túto sadu, pochváľte sa nám vašimi prianiami alebo stránkami na našej pinterestovej nástenke, budeme sa tešiť!

Prajem krásny deň

2 komentáře:

  1. Tak tohle je pastva pro oči... podobný styl mám moc ráda - romantika, trochu vintage, jemné pastelové barvy. Přesně podle mého gusta ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná přání, nepřeplácaná, vkusná - prostě perfektní

    OdpovědětVymazat