pátek 21. prosince 2018

INŠPIRÁCIA... VIANOČNÉ PRIANIA SO STUDIO LIGHT

Kolekcie od Studio Light patria jednoznačne medzi moje najobľúbenejšie pri tvorení vianočných prianí. Mám veľmi rada ich motívy zimných kolekcií - jelene, srnky, zajace, vtáčiky, stromčeky, sneh a zimný les. Pre mňa sú úžasné, viem sa s nimi hrať naozaj dlho. A keď som u Didi zbadala kolekciu Winter Memories, okamžite pristála v mojom košíku. Spravila som z nej 9 vianočných prianí:


Táto kolekcia je postavená tak, že z nej môžete spraviť 3D priania, ktoré sa skladajú podľa návodov, ktoré sú súčasťou kolekcie. Ale ja som podľa nich nešla, spravila som si ich po svojom. Keďže nemám rada na vianočných prianiach anglické nápisy, všetky nápisy som vyradila a nahradila som ich vianočnou pečiatkou. Všetky diely som si vybrala a začala som si ich skladať podľa toho, ako mi k sebe ladili. A tu je výsledok. 

Prvé dve priania sú s rodinkou roztomilých jeleňov:







Prvé prianie je len z obrázkov Winter Memories. Jednotlivé obrázky som podlepovala 3D samolepiacimi kolieskami, aby vystúpili do popredia. Vianočné prianie som napečiatkovala čiernou farbou na biely papier a dala do stredu priania. Druhé prianie som skombinovala aj s lepenkovými výrezmi - stromčekom a malými hviezdičkami.

Táto kolekcia má aj niekoľko vintage motívov - izbu so stromčekom, vianočné stromčeky a dievča s bábikou a čečinou. Z nich som spravila tieto tri priania:






Pri prvých dvoch som použila výsek stromčeka, ktorý som dozdobila striebornými samolepiacimi kamienkami. Prianie s dievčatkom som nechala bez kamienkov, iba som okraj natupovala hnedou razítkovacou farbou.

A potom som prešla na vtáčiky - červienky:





Tieto som opäť doplnila o lepenkové výrezy - vetvičky a malé vločky. 

Na posledné dve priania som použila krásneho jeleňa a stromček:





Opäť som stromček jemne dozdobila striebornými kamienkami a k jeleňovi som pridala rozkošné vtáčiky.

Celá kolekcia, ako aj priania, ktoré som z nej spravila, sú skôr pre milovníkov vintage štýlu. Ak medzi nich patríte, jednoznačne vám ju odporúčam, dá sa s ňou hrať dlhý čas. A čo je najlepšie, všetky papiere a obrázky sú už vyrazené, stačí ich len vylúpnuť a kombinovať podľa chuti.

Prajem krásny deň!



* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)

PAPÍRY:
- - - kolekcia Winter Memories, Studio Light: zobrazit produkt na e-shopu
- - - bílé přáníčkové základy A6: zobrazit produkt na e-shopu

RAZÍTKA A INKOUSTY:
- - - hnědá razítkovací barva (i na patinování okrajů) Distress / Vintage Photo: zobrazit produkt na e-shopu
- - - černá razítkovací barva Tsukineko, Versafine Small / Onyx Black: zobrazit produkt na e-shopu
- - - textová razítka Keta / vánoční (dřevěná nebo cling): zobrazit produkt na e-shopu

KARTÓNOVÉ VÝSEKY:
- - -stromečky All About Christmas, Wycinanka: zobrazit produkt na e-shopu
- - - větvičky s bobulemi, Wycinanka: zobrazit produkt na e-shopu
- - - hvězdičky mini, Wycinanka: zobrazit produkt na e-shopu

OZDOBY:
- - - samolepící kamínky Silver, Papermania: zobrazit produkt na e-shopu

LEPIDLA:
- - - samolepící pěnová kolečka Sick It!: zobrazit produkt na e-shopu
- - - oboustranná lepicí páska (50 metrů): zobrazit produkt na e-shopu
- - - oboustranná pěnová páska (2 velikosti): zobrazit produkt na e-shopu
- - - lepicí páska v rolleru: zobrazit produkt na e-shopu

Žádné komentáře:

Okomentovat