pátek 14. prosince 2018

VÁNOCE PODLE... ILONKY

Když jsem vymýšlela, jaký letos udělám adventní věnec, nechtěla jsem nic tradičního. Tedy nechtěla.... na to tradiční provedení jsem na zahradě už neměla materiál. A tak, když jsem chodila bezradná po zahradě, zabloudila jsem také do tatínkovy truhlářské dílny. Co tam asi tak najdu. Dřevo... A co z něj? No přeci stromečky. Nápad byl na světě.


Vzala jsem tužku, namalovala si stromečky a vyřezala koruny. Pak jsem si nařezala tyčku a do stromečků i stojánku vyvrtala dírky. Všechno jsem sesadila a slepila dohromady a základ byl hotový. A protože jsem žena scrapová, vzala jsem do ruky štětec a dva ze stromečků jsem natřela bílou akrylovou barvou. Jen jednou vrstvou, aby dřevo malinko prosvítalo. Třetí stromeček zůstal přírodně světlý a čtvrtý jsem chtěla o malinko ztmavit. A tak jsem vzala vodovky Mungyo (bože jak jsem marnivá) a poslední stromeček natřela hnědou barvou.


Když byla barva suchá, na každý stromeček jsem nalepila další scrapové doplňky samolepící půlperličky. Dno šestihranného podnosu jsem vystlala dřevěnou vlnou a do této peřinky jsem posadila stromečky a svíčky ve skleněných svícnech.


A bylo hotovo :-)

Krásný Advent vám všem, přátelé...



1 komentář: