pátek 25. ledna 2019

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... SILVESTER 2018

Po dlhom čase sa mi podarilo utrhnúť si pre seba chvíľku a konečne som sa dostala k tomu, aby som spravila nový layout. Posledné fotky som mala zo Silvestra, a keďže sú to pásy z fotobúdky, a chcela som ich na stránku použiť viac, skúsila som ich spraviť na štýl našej aktuálnej challenge - Obrazárna.


Na Silvestra sme boli taká menšia partia so susedmi a priateľmi, a keďže môj šikovný manžel už nejaký ten mesiac fotí aj s fotobúdkou, tak sme si ju požičali aj s veľkou krabicou rekvizít. Dievčatá sa veľmi bavili, ale nakoniec nás dostala všetkých. A super je, že nám fotky rovno vytlačil, tak som ich tentokrát nemusela upravovať ani tlačiť ja :)

Základ layoutu tvorí biely papier a papiere z kolekcie I Am od Simple Stories. Z troch papierov som si pracne vyrezala rámiky na rozmer fotky a podlepila som ich pre istotu ešte bielym papierom.


Každý rámik som predierovala a prevliekla som cez neho povrázok. Na stránku som pripevnila pod seba tri povrázky, na ktoré som pomocou svorky (a obojstrannej lepiacej pásky) fotky zavesila:


Potom som si vybrala všetky svoje nálepky a ozdoby od Simple Stories, ktoré som si po veľkom vianočnom upratovaní nechala a povyberala som si z rôznych kolekcií také, ktoré sa mi hodili, takže je to naozaj mix všeličoho.



Na záver som ešte celý layout pofŕkala čiernou farbou a hotovo.


Teším sa na vaše príspevky do challenge, tento mesiac som si ju aj ja užila :)

Prajem krásny deň!

7 komentářů: