pondělí 21. ledna 2019

INSPIRACE... KABÁTEK PRO SLADKOU MALIČKOST

Pracuji v celkem početném kolektivu, takže o jmeniny nebo narozeniny není nikdy nouze. Leden není výjimkou a tak si připravuji maličkosti, abych při tom přání všeho dobrého nestála s prázdnýma rukama.


Sladká maličkost, kterou zabalím dneska je čokoládová tyčinka Kofila. Z regálu s papíry na mě vykoukla kolekce Lost and Found 3 od My Minds Eye. Moje oblíbená značka. A protože tyčinka má převážně žlutý obal, tato modro-žlutá kolekce se bude velmi hodit.


Z papíru vysoké gramáže jsem vyrobila čtvercovou krabičku, velmi jednoduchou. Na víčko krabičky jsem nalepila kraftovou záložku a dozdobila jí praporky a panely vystřiženými z papírů této kolekce.


Záložku jsem dozdobila kamínkovým hřebíčkem, doplnila korkové samolepící písmenko s počátečním písmenem jména a víčko bylo hotové. Krabičku jsem vystlala žlutým hedvábným papírem a do ní vložila čokoládové tyčinky.


A schválně, hádanka na konec. Pro koho krabička bude. Pro ženu či muže? Tipněte si do komentářů :-)

Přeji krásný den, plný inspirace.

5 komentářů:

  1. Ilonko, krabička je parádní, to zdobení se mi moc líbí. Musím se přiznat, že tentokrát jsem hned nepoznala kdo je autorem a s napětím jsem četla až do konce, abych se to dozvěděla. Podle barev a zdobení bych si tipla, že je dárek určen pro muže. A přímo bych si tipla že pro Karla M. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milenko moc děkuji a musím říct, že jsi naprosto geniální !!! Máš stoprocentní pravdu. Dárek byl pro našeho pana ředitele :-)))

      Vymazat
    2. Ilonko, musím se přiznat, pomohl mi strejda Google. :-)

      Vymazat
    3. To je skoro detektivní příběh, holky! ;)

      Vymazat
  2. Ilonko, také miluji užitný scrap a tvé podání je vždy originální a krásné! Těším se na další inspiraci!

    OdpovědětVymazat