pondělí 11. února 2019

INŠPIRÁCIA... VÍLY, JEDNOROŽCE A HVIEZDY

Pri mojom poslednom nákupe na Pretty Papers mi asistovala moja Alica, a keďže je práve posadnutá jednorožcami, tak mi v košíku pristáli aj papierové výrezy z kolekcie Dream Big od Simple Stories. Keď mi balíček prišiel a otvorila som ich, úplne ma očarili. Milé motívy a pastelové farby boli úplne super. Hneď na druhý deň som z nich musela spraviť niekoľko prianí, zvolila som narodeninové pre dievčatá (veď jedno bude aj pre moju Alicu :) ). Dnes by som vám teda rada predstavila moje priania s vílami, jednorožcami a hviezdami v pastelových farbách:


Keďže som si nevedela vybrať podklad z papierov Dream Big tak, aby tieto krásne výrezy čo najlepšie vynikly, rozhodla som sa pracovať s jednofarebnými papiermi v pastelových farbách. Prvé prianie, ktoré som spravila, je vo fialovej farbe s vílou a malou mačkou - jednorožcom:


Je pomerne jednoduché, dominantou sú tieto výrezy a hviezda vyrezaná na Big Shote. Pridala som ešte šnúrku, biele tekuté enamelky, malé nálepky hviezdičiek a pečiatku s narodeninovým nápisom

Druhé prianie som spravila ako shaker card, shaker je - samozrejme - v tvare hviezdy:


Do vnútra som nasypala flitre, ozdobila som ju výrezom jednorožca a motýľa, pridala malé motýle vyseknuté zo zlatého papiera, tekuté biele enamelky, šnúrku a pečiatku s venovaním.

Tretie prianie je v žltej farbe a opäť s jednorožcom, ktorý si pláva na obláčiku medzi hviezdami:


Do vrchnej vrstvy papiera som vyrezala menšie hviezdy, do ich stredu som nalepila malé hviezdičky vyseknuté zo zlatého papiera, a opäť som pridala pár zlatých motýľov, biele enamelky a nápis.

Pri štvrtom prianí som zistila, že mi ostalo dosť vyrezaných hviezd, a tak som si ich ešte pár spravila a spravila som prianie s vílou, ktoré čaruje hviezdy:


A keďže som ešte stále nemala dosť a tieto priania ma veľmi bavili, spravila som ešte (zatiaľ) posledné, piate prianie s jednorožcom a dúhou:


Dúhu som spravila z pásov pastelových papierov (ja viem, trochu som si poplietla farby, ale zistila som to až keď bolo prianie hotové...), ktorá vychádza z kvetov a prechádza cez milý obláčik. Ako inak, beží cez ňu jednorožec obklopený malými zlatými hviezdičkami :)

Pri tomto prianí som zatiaľ skončila. Priznám sa, že sa mi veľmi páčia a dúfam, že dievčatám, ktoré ich dostanú, vyčarujú úsmev na tvári :)

Prajem krásny deň


Žádné komentáře:

Okomentovat