pátek 25. října 2019

INŠPIRÁCIA... DARČEKOVÉ OBÁLKY

Dnes som si pripravila inšpiráciu v podobe darčekových obálok vo veselých farbách.


Obálky som spravila podľa návodu, ktorý som sem pridala približne pred rokom (nájdete ho tu.). Tentokrát to ale neboli svadobné obálky, ale obálky k narodeninám alebo k meninám. Použila som dve kolekcie od Simple Stories - Dream Big a Sunshine & Happiness

Obálky sú z bieleho podkladového papiera, zaväzujú sa stuhou. V každej obálke je aj kartička na napísanie venovania - biely papier podlepený zo zadnej strany rovnakým papierom, z akého je vyrobená obálka. Prvá obálka je z papiera Sunshine & Happiness Total Crush. Papier som skombinovala so stuhou v marhuľovej farbe, na vrchu obálky je ozdobená nálepkami z tejto kolekcie (pridala som aj pár nálepiek z iných kolekcií Simple Stories, ktoré som ešte doma mala). K nálepkám som ešte pridala venovanie Všetko najlepšie - pečiatku na kúsku bieleho papiera.



Dve obálky som spravila z kolekcie Dream Big. Na jednu som použila dúhový papier a na ozdobenie vystrihnutého jednorožca z druhej strany tohto papiera, ktorý mi po orezaní zvýšil. Keďže papier je veľmi farebný a mala som pocit, že jednorožec sa mi na ňom stratí, podlepila som ho bielym kruhom vyrezanom na Big Shote. K jednorožcovi som pridala pár papierových výrezov podlepených 3D kolieskami, venovanie, obálka sa zaväzuje stuhou krémovej farby.



Posledná obálka je z pásikavého papiera a je ozdobená papierovými výrezmi Dream Big, takisto sú podlepené 3D kolieskami. Zaväzuje sa svetlou ružovou stuhou.



A môžu putovať k oslávencom :).

Prajem krásny deň!


2 komentáře: