čtvrtek 10. října 2019

INŠPIRÁCIA... FIRST MOMENTS

Dnes som si pripravila inšpiráciu v podobe exploding boxu, priania a visačky k príležitosti narodenia dieťatka.


Všetky tieto vecičky som spravila z kolekcie First Moments od Scrapberry´s. Vybrala som si modré papiere Baby Toys, Sweet Green a papier Cards 1.

Z papiera Cards 1 som si povystrihovala pár ozdôbok, prvú - medvedíka - som použila na prianie. Na základ som si cez Big Shot vyrezala pár srdiečok a podlepila som ich pergamenovým papierom. Každé som po okrajoch podlepila 3D štvorčekmi a nasypala som do nich flitre. Prianie som podlepila po okrajoch 3D páskou a nalepila som to na pohľadnicový základ.


Na spodnú časť priania som nalepila medvedíka, ktorému som do ruky vložila malé balóny.


Pridala som nápis - pečiatku "Vitaj na svete", ešte pár flitrov a enamelových ozdôbok.


Na visačku som použila rovnaký papier, pergamenový papier, flitre a enamelové bodky, pečiatku, vystrihnutého zajačika a srdiečko, ktoré mi ostalo po vyrezaní z pohľadnice.




Ako posledný som spravila exploding box. Základ som ozdobila papierom Baby Toys, do vnútra som vyrezala biele ozdobné kruhy a farebné kruhy, na ktoré som dala vystrihnuté ozdôbky, pár drobných lepenkových výrezov a nápisy. Peniaze sa uväzujú na dno krabičky do stuhy. Na prázdnu stranu tlačím venovanie:





Vrchnák je ozdobený len stuhou v mentolovej farbe, malým gombíkom a vystrihnutým mackom:




Z tejto roztomilej kolekcie sa mi všetky vecičky robili takmer samé :)

Prajem krásny deň!


2 komentáře: