středa 6. listopadu 2019

INSPIRACE...NAROZENINOVÉ DÝNĚ

Tentokrát jsem si pro vás připravila možná trochu netradiční narozeninové přání. Netradiční svým motivem :-) Totálně jsem se totiž zamilovala do dýní od Tima Holtze a náhodou je moje sestra stejný maniak na výrobu dýňových luceren jako já. Sešlo se to a narozeninové přání s motivem dýňových luceren je na světě. Výroba je vlastně hodně jednoduchá, tak kafe do ruky a jste zváni ke sledování.


Užijte si video :-)




Doufám, že se vám přání líbilo a těším se na příště!!!
Krásný den!





* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)

PAPÍRY:
-- sada pruhovaných papírů 6x6 MFT, ale poslouží jakýkoli pruhovaný papír
-- bílý papír SWEET DIXIE
-- zelený papír BAZZIL
-- tmavě tyrkysový papír BAZZIL
-- hnědý papír BAZZIL

RAZÍTKA A INKOUSTY: 
-- sada razítek dýní  STAMPER ANONYMOUS od Tima Holtze
-- černý inkoust MEMENTO
-- černé a bílé gelové pero

ŠABLONY A  OSTATNÍ POMŮCKY:
-- vyřezávací šablony lístků MFT
-- vyřezávací šablona větvičky SIZZIX
-- vyřezávací šablony hexagony SWEET DIXIE
-- tekuté enamelky NUVO crystal drops






4 komentáře:

  1. Peckovní, Terezko! A na tvé vybarvování bych se mohla dívat večer místo seriálu 😁😍

    OdpovědětVymazat
  2. Opět skvělé a to vybarvování ..... no nádhera, díky. Šá

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi táááák líbí! Jak ty uděláš roztomilé a milé přáníčko i ze strašidelných Timových razítek :). A bezchybně barevně vyvážené!:)
    Díky!

    OdpovědětVymazat