pátek 8. listopadu 2019

INŠPIRÁCIA... ALBUM ČIČMANY

Ahojte, leto máme nenávratne preč a pred nami sú jesenné dni. Pre niekoho obľúbené obdobie a pre niekoho nie. Ja mám jeseň rada, hlavne tú teplú a farebnú časť, ale nevadia mi aj tie pochmúrnejšie dni aspoň je potom dôvod sadnúť k stolu a tvoriť. A presne to som spravila v tomto prípade. Fotiek a zážitkov z leta je veľa tak je potrebné ich postupne spracovať.


Momentálne si idem na albumovej vlne. Dnes Vám ukážem prvé album, ktoré sa mi konečne podarilo dokončiť. Bude to album z našej dovolenky v Čičmanoch, kde sme strávili aj veľkonočné sviatky. Dlho som rozmýšľala akú formu spracovania fotiek zvolím. Najprv som zvažovala klasické PL stránky doplnené o tie veľké, ale nakoniec som zvolila menší formát a to 4x4 inch.


Výberom insta alba som mala vystarané s obalom a mohla som sa naplno venovať vnútornému obsahu. Ešte sa vrátim k tomu obalu - vyrezaný domček, ktorý som pomocou obojstrannej pásky nalepila na vrchnú stranu je v skutočnosti magnetka. (magnetická časť išla pekne dole a ostal mi drevený domček) no proste zn. IDEÁL :-).


Vnútornú časť som chcela viac "hmataciu" preto som veľmi nepoužívala plastové kapsy. V celom albume sú len 2 delené kapsy.


Fotiek som mala naozaj neúrekom, podarilo sa mi ich vytriediť na cca 80 kusov a nakoniec som ich asi okrem 2 aj všetky použila.


Na zdobenie som použila hlavne: vellum, drevené výseky, samolepiace abecedy,papiere s motívom dreva, priesvitnú fóliu, samolepky, čierna a biela fixka.


Čičmanské vzory nemohli chýbať.  Bavilo ma ich kresliť ako si môžete všimnúť :-) foto hore.  Na papier s motívom dreva som použila čiernu fixku a na vellum bielu. Myslím, že obidve varianty vyzerajú dobre.



Poslednou dobou obľúbená priehľadná fólia pokreslená ručne rôznymi vzormi je tiež super vychytávka, ktorá album oživí. Musíte mať len fixku, ktorá sa na nej udrží a pevnú ruku.



Každá stránka je obojstranná a vždy som ich zlepila k sebe. Sú tak pevnejšie a nemusím sa báť, že by sa otáčaním nejak poškodili.



Nakoniec sa mi podarilo album celkom pekne naplniť. Je to tak akurát. A z výsledkom som spokojná. Som rada, že nakoniec došlo na túto variantu. Snáď sa bude páčiť aj Vám. A aby ste mali ešte lepšiu predstavu ako vyzerá mám pre vás video




A ja sa idem pustiť ďalej do práce. Mám v pláne ešte minimálne 2 ďalšie albumy. Jedno je už v rozpracovanom procese, a druhé ešte len čaká. Tak uvidím kedy sa mi ich podarí dokončiť. Rada sa s Vami o výsledok opäť podelím

Užívajte si krásne dni.

8 komentářů:

  1. Ivka, krasny album! Ten napad s magnetkou na obale je perfektny, velmi sa mi pacia aj velumove ozdoby a cicmanske vzory vsade vnutri albumu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo, nadherne albicko! Ten domecek je bozsky a libi se mi ten polokruhovy vyrez s vellum!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera Ivi! A toho krásného dříví....papíry, chipboardy, abeceda....a domeček. Album jako vyřezávané:). Tím jsem chtěla říct, že se mi moc líbí to materiálové sjednocení...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, krásné album! Ten domeček je úžasný a těch čičmanských malůvek, krásně sis vyhrála 😊 Moc se mi líbí, jak jsi použila různé formáty a materiály stránek, je to velmi efektní.

    OdpovědětVymazat
  5. Holky diiki moc za milé komentáre. Som rada ze sa Vám album paci. Ja som si tvorenie užila a bavilo ma to. Snáď som Vás aj trosku inšpirovala 😉❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi krásne, Ivi ☺️ Stránka s Bojnicami je úžasná, urcite sa budem inšpirovať, ak neva 😉 A tie čičmanské vzory celý album perfektne prepojí, skvelý nápad ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miri dakujeem ❤️ samozrejme ze neva som rada keď sa nechá niekto inšpirovať 😉

      Vymazat