středa 29. ledna 2020

INŠPIRÁCIA...DARČEK PRE KUCHÁRKY

Na vianočné trhy pravidelne už pár rokov vyrábam okrem vianočných pohľadníc aj zápisníky a receptáre, ktoré sú obľúbeným vianočným darčekom. Tento rok som pripravila tri nové receptáre z kolekcie Love in Bloom od Piatek 13.


Receptáre som spravila v rovnakom štýle, použila som papiere Love In Bloom 05, Love In Bloom 03 a Love In Bloom 01. Obálka je z pevnej knihárskej lepenky. Jej okraje som nafarbila bielou akrylovou farbou a pripravila som si papiere na potiahnutie. Na prednej obálke som použila papier s kvietkami a papier s bokami alebo prúžkami. V strede som ich spojila obojstrannou páskou a spoj som prekryla bielou stuhou.

Z vnútornej strany som použila biely papier, zo zadnej strany sú bodkované (alebo prúžkované, podľa toho, aký papier som ku kvetovanému použila). Keď sa mi obálky poriadne presušili, predierovala som ich a na vnútornú stranu som vlepila kapsičku na odkladanie papierikov:


Potom som si predierovala linajkovú náplň a celý receptár som spojila knihárskymi kruhmi:


Na obálku som si vytlačila nápis, ktorý som cez Big Shot vyrezala šablónou s prešívaným kruhom. Ten som podlepila ešte vzorovaným papierom a nalepila na obálku 3D samolepiacimi štvorčekmi. Po bokoch nápisu som nakoniec pridala veľký lepenkový výrez v tvare príboru. A takto receptáre vyzerali:




Receptáre zožali úspech, hneď na prvom trhu sa všetky tri predali ako vianočný darček :) A ja som neodolala, a ešte som ich pár spravila.

Prajem krásny deň!


Žádné komentáře:

Okomentovat