pátek 19. června 2020

INSPIRACE... ČERVNOVÁ CHALLENGE

Pro inspiraci na červnovou challenge jsem vybrala jednu z mých velmi oblíbených Nichol Spohr. Mám ráda její veselá přání, ale hlavně je mojí krevní skupinou v tvoření různých scén na přání. Hraje si s motivy tak, aby vytvořila obraz, kde se odehrává nějaký příběh. A to se mi moc líbí! Ono konkrétní přání jsem ale vybrala také proto, že je netradiční ... a to hned v několika rovinách. Tvarem - nejde o klasický A2 tvar, ale úzký a dlouhý panel. Nápisem - nejenže je složen z vyřezaných písmen, ale kombinuje i tištěný/embossovaný podtitul. Motivem - žádná abstrakce nebo kytky, ale stará dobrá razítka zvířat/postav. Když jsem přemýšlela nad mým pojetím liftu, řekla jsem si, že použiji jednu z mých nejoblíbenějších sad od MFT - kuchtíky :-) Nápis jsem chtěla takový více méně univerzální. Aby se dal použít k různým příležitostem - narozeniny, svátek, maturita, sponze, promoce a kdoví kde ještě. Vzala jsem si do ruky fixy ZIG a vrhla se do toho po hlavě :-)


Hudba ve videu pochází z https://www.bensound.com/royalty-free-music.

Video je trochu delší, ale snad inspirativní :-)


Krásný den!

3 komentáře: