pátek 26. června 2020

INŠPIRÁCIA...HAPPY PLACE

Ako ste už pár krát mohli vidieť, v poslednom čase ma chytili za srdce kolekcie od Mintay Papers. Majú krásne farby, vzory, a je tam naozaj veľa drobností, ktoré sa dajú vystrihnúť a nakombinovať. Dnes by som Vám rada predstavila priania z ich ďalšej kolekcie Happy Place.


Opäť som tu našla svoje obľúbené veci - kvety, krásne kreslené motívy a pastelové farby. Sú ako stvorené na jarné priania. Spravila som z nich dve priania k narodeninám.

Použila som vlastne len túto kolekciu, kúsok prírodnej šnúrky a pár výrezov z bieleho papiera na Big Shote. A samozrejme, 3D štvorčeky na podlepovanie. Myslím, že aj napriek minimu použitého materiálu pôsobia bohato zdobené.






K tejto kolekcii sa dá veľmi dobre skombinovať papier s obrázkami Lovely Day. Z nej som si pár obrázkov vyrezala a pripravila som ešte dve priania s venovaním maminkám. Tu som okrem už spomínaných vecí použila ešte lepenkový výrez obálky so srdiečkami a papierové kvety Cherry Blossoms a Chrysantemums.





S láskou vyrobené, z lásky darované :)

Prajem krásny deň!


Žádné komentáře:

Okomentovat