středa 18. listopadu 2020

VÁNOCE PODLE... DIDI

Takže... 3, 2, 1... je to tady! Je 18.11. a já mám za sebou první vánoční přáníčka. U mě naprosto nepravděpodobné :-) Vánoce pro mě totiž začínají až vánočním přáníčkovým kurzem, když vždycky těsně před jeho konáním (jakože fakt těsně před!) dělám vzorky. Kurz míváme někdy v první polovině prosince, takže být to normální rok, ještě bych neměla ani ponětí, co budu dělat. Protože ale rok 2020 není tak úplně normální a protože letos poprvé kvůli aktuální situaci kurz neplánuji, i já jsem to pojala jinak. 


Snad poprvé jsem neměla stres, že nestíhám, když jsem věděla, že vlastně nic nemusím... Nejspíš i proto jsem měla takovou chuť se do něčeho pustit. Obzvlášť potom, co mnohé z vás už pilně zásobují sociální sítě svými překrásnými vánočními výtvory. Ještě že já tak nějak z podstaty věci "všechno" mám a nic kvůli vám nutně nepotřebuju :-)))


Další, kdo si může připsat zásluhu za má vánoční přáníčka je Pavla, která mi v práci tak krásně uklidila stůl, že jsem si ho mohla zase krásně nově zabordelit. Moc díky, Pavli!!! No a bych udělala radost i já jí, vzala jsem svou mega krabici se vším možným přáníčkovým s úmyslem ji pomalu vyprázdnit... To teda nebude úkol jednoduchý, ale možná... v příští pětiletce... snad...


Krabice obsahuje zbytky z kurzů, vzorky, lichý věci, nepodarky (který se prostě musí použít jinak), a tak... Určitě takovou krabici máte doma taky. Pokud si chcete prohlédnout výsledky první čistky, koukněte sem. A pokud sledujete Pretty Papers na facebooku nebo instagramu, už jste mohly zahlédnout první vlaštovku i z té letošní čistky. Na instagramu jsem k příspěvku přidala hashtag #uklidsistul a budu se těšit i na vaše výtvory ze zbytků, nezapomeňte zmínit @prettypapers.cz, aby nám vaše dílka neunikla! 


Když jsem viděla, jaký poklady na mě v krabici čekají, skoro jsem až slzu musela zamáčknout. Tak starý věci tam jsou. Jsem se úplně nostalgicky dojala. Já jsem na ty odhady dost marná, ale asi nebudu moc vedle, když řeknu, že některý hotový vzorky mají tak 4 až 5 let. Schválně - pamatuje si některá z vás, ve kterém roce jsme robily tyhle stromečky s průhledným embossováním?


Dostala jsem se na takovou fakt minimalistickou vlnu, tak jste si jistě všimly, že nic světoborného jsem netvořila :-) Primárně se mi jedná opravdu o to, zlikvidovat tu krabici (kvůli Pavle! :))) ji to prostě v práci znervózňuje, ty moje zbytky). Tzn. nalepit podklad, nalepit ozdobu, otextovat a hurá na další přání... Mimochodem - zjistila jsem (teda jako vím to už dlouho, jen jsem si to potvrdila), že neumím vytvořit přání bez textu. Mně tam prostě ten text chybí, když to zkouším. Klobouk dolů před těmi z vás, které tohle umíte.


Taky jsem zjistila, že jsem fakt trochu ujetá na stromečky, to jste si možná taky všimly :) Stromky a vločky, to je moje. No a samozřejmě nesmí chybět třpytivé kamínky. Bez těch to taky nemůžu pustit do oběhu.



Toho textu už asi stačilo, že? To víte, já jsem tu dlouho nebyla, tak jsem se potřebovala trochu vypovídat :))) Tak prostě koukněte na ten zbytek a pak běžte něco udělat s tou svou krabicí. A jestli nemáte, něco vám pošlu! :-) (Takový ale nikdo neexistuje, že ne?) A nezapomeňte: #uklidsistul a @prettypapers.cz


Jo vlastně ještě jsem něco chtěla - ty dřevěný domečky, pardon, stromečky jsou boží, že jo? Jsem se rozhodla jim udělat trochu promo. Takže kdo je u nás na e-shopu přehlédnul, neváhejte!


A ne, není to všechno, co jsem vytvořila, ale musíme si ty Vánoce dávkovat postupně, že jo? Příště už to dáme i se svařáčkem, ju? Budu se na vás těšit!



Mějte se moc krásně a děkuji za přečtení!

2 komentáře:

  1. Tvoje vánoční přáníčka fakt miluju. Žádné zbytečné složitosti, a přesto tak efektní! To bledě modré se stromečky je láska největší ❤ A stromečky už jsou v košíku, to je jasný 😁 Těším se moc na pokračování!

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Nevěděla bych, které si vybrat:)

    OdpovědětVymazat