pátek 8. října 2021

INŠPIRÁCIA... ČO SO ZBYTKAMI PAPIERA? MINIALBUM

V dnešnom článku sa budem venovať téme, ktorú všetky dobre poznáme - zbytky z papiera. Tiež sa mi hromadia doma, raz za čas sa snažím ich pretriediť, čo to povyhadzujem, ale stále ich mám viac než dosť. Keďže som toto leto dostala príkazom od lekára trénovať zrak, ale farby a zarovnanie mi robili trochu problém, rozhodla som sa ich opäť vytriediť a použiť na tréning. Vytlačila som si malé fotky z leta, narezala som si biele papiere a začala som robiť letný minialbum.

Trvalo mi to dosť dlho, so zarovnaním a farbami som sa trochu trápila, ale podarilo sa mi zužitkovať kopec zbytkov - papiere, nálepky, abecedy, washi pásky, papierové výrezy, enamelky a pod. Nie som si istá, či je dokonalý, ale v rámci možností sa mi podaril a konečne sa mi po dlhom čase podarilo letný album spraviť (chystám sa na to každý rok, ale toto je prvý po siedmych rokoch). Robila som ho po jednotlivých kartách a nakoniec som ho zviazala jednoducho, do knihárskych krúžkov. A teraz ponúkam niekoľko fotiek.




















Na poslednú stránku albumu som vlepila papier, ktorý som zložila a previazala šnúrkou. Do neho som zapísala ešte udalosti a veci, ktoré nás toto leto stretli, ale sú bez fotografií.


Prajem krásny deň a dúfam, že aj vy načriete do svojich zbytkov :)



2 komentáře:

  1. Danielko, to album je dokonalé!!! Krásně sladěné, elegantně dozdobené a to falešné šití je super. Krásně to jednotlivé stránky orámovalo. Krása!!!

    OdpovědětVymazat