pondělí 15. listopadu 2021

INŠPIRÁCIA... NARODENINOVÝ MINIALBUM

Aj keď v tomto čase už pilne pracujem na vianočných prianiach, občas si potrebujem od vločiek a stromčekov trochu oddýchnuť. Tento krát som siahla (prvý krát v živote) po minialbume vo forme leporela, a trošku som sa zrelaxovala.

Minialbum má rozmer 13 x 13 cm, pri rozkladaní má 5 dvojstrán. Je vhodný na naozaj malé fotky, ideálne na fotky z instaxu, zmestí sa ich tam od 12 do 22, podľa toho, či sa na stranu lepia po jednej alebo po dvoch (aj dva kusy na stranu sa pohodlne zmestia).

Minialbum som spravila tematické, narodeninové. Opäť som siahla po kombinácii kolekcie Magical Birthday od Simple Stories a nálepiek Hey Cupcake od Doodlebug. Nemôžem si pomôcť, ale tieto motívy a farby sa mi naozaj veľmi páčia. Na albume som ozdobila celú prednú stranu, vnútro len jemne, po okrajoch (nevadí, ak sa fotky lepia aj cez farebné okraje, vyzerá to fajn). Vo vnútri som spravila ešte dve vyklápačky a dve kapsičky so vsunutými kartičkami (na zápisky, venovanie a pod.).

A teraz ponúkam fotografie.




















Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat