pondělí 13. června 2022

INŠPIRÁCIA... NARODENINOVÝ EXPLODING BOX PRE DIEVČATKO

V jednom staršom článku som písala o narodeninovom minialbume, ktorý som robila z kolekcie Magical Birthday od Simple Stories. Tento týždeň sa mi ozvala jedna zákazníčka, ktorej sa album páčil a chcela ho kúpiť, ale priala si k nemu aj exploding box. Album aj box mali byť darčekom pre ročné dievčatko. A keďže mi z  kolekcie ešte pár papierov ostalo, box som jej s radosťou dorobila.

Podkladové papiere sú z kolekcie Magical Birthday, na vrchnák som použila jednofarebný svetlý fialový papier. Vrchnák aj vnútro sú ozdobené nálepkami Magical Birthday a nálepkami Hey Cupcake od Doodlebug. Vo vnútri sú ozdobené tri stránky, v strede krabičky je venovanie. Peniažky sa vkladajú do kapsičky na číslom 1, čo je vek malej oslávenkyne.









Zákazníčke som poslala fotky a podľa jej odpovede bola krabičkou nadšená :) A ja dúfam, že sa bude páčiť aj malej oslávenkyni a jej rodičom a spraví im radosť.

Prajem krásny deň!




Žádné komentáře:

Okomentovat