středa 10. srpna 2022

INSPIRACE... CHALLENGE ACETÁT

Tenhle příspěvek jsem natočila pro ty z vás, které si nevědí rady s acetátovou folií. Každý asi ví, že se s ní dají vykouzlit nádherné hrkačky - tzv. shakery. Ale ruku na srdce - zkoušely jste s ní dělat i něco jiného? Já ji kromě hrkaček používám na "hýbací" komponenty na přání, ale jinak nic. Tak mě napadlo folii použít jako podklad pro alkoholové inkousty. Jelikož klasické alkoholové inkousty nepoužívám a nechtěla jsem si je kupovat jen kvůli challenge, použila jsem náplně do alkoholových fixů. Vznikl tak panel, který jsem na přání nechala jako ústřední motiv.

Za mě jednoduché, ale efektní přání ... na výsledek mrkněte ve videu :-)


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com


Krásný den!





2 komentáře:

  1. Wow, tak to je paráda, díky Terezko! Já třeba vůbec nikdy nevím, jak dávat flitry a netušila jsem, že může být i nějaké pravidlo - třeba "do trojúhelníku". To bych si ušetřila spoustu "zničujících" emocí:))). A ještě by se mi moooc líbilo, kdyby jsi nám ukázala jak s alkoholovými inkousty na fólii. Viděla jsem pár videí a jsou to nádherné kreace. To nemůže být těžké, co?:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc díky Aničko!!! Domluveno - natočím něco s fólií a alkoholovými inkousty :-)

    OdpovědětVymazat