čtvrtek 9. února 2023

INŠPIRÁCIA... MILÁNO

Celkom úspešne plním svoj záväzok opäť sa vrátiť k tvorbe layoutov, a tak by som rada predstavila svoj druhý, ktorý som po dlhej pauze spravila.

Na layout som si opäť vybrala svoje obľúbené letné kolekcie Sunkissed od Simple Stories a Summer Dreams od Echo Park. Z vybraných papierov som si na Big Shote narezala kruhy a rozmiestnila som ich krížom cez papier. Na tri miesta som medzi vyrezané kruhy dala pečiatku pásikavých kruhov. Do stredu som umiestnila fotku našej rodinky z Milána a podlepila som ju lístkom z milánskeho metra. Pod fotku som dala nápis zložený z pečiatky a písmeniek, pravý spodný roh som ozdobila kartónovými samolepkami z kolekcie Safe Travels od Simple Stories.


Do ľavého horného roku som dala tiež jednu kartónovú samolepku. Layout som potom dozdobila washi páskou s bodkami a samolepkou s nápisom adventure.

Nakoniec som ešte na layout napečiatkovala malé čierne krúžky a layout bol hotový.


Konečne ďalšia stránka, ktorú s radosťou založím do nášho albumu :).

Prajem krásny deň!





Žádné komentáře:

Okomentovat