pátek 18. prosince 2015

PROJECT LIFE S MARKÉTOU... Třídní sraz

Ať počítám jak počítám, vypadá to, že tohle bude můj poslední PLkovský příspěvek letošního roku :-) Je to vtipné, nebo možná spíš smutné, ale ukážu vám svůj 16. týden. I když by tu měl být týden minimálně se 4 na začátku. No stalo se, nedá se nic dělat. Ale jak už jsem avizovala minule, pokud čas dovolí a doufám, že o Vánocích si opravdu užiju volna, což v překladu znamená - doženu všechny své scrapbookové resty, můj první článek roku 2016 bude o tom, jak jsem to všechno formou SMS PL dohnala :-) Ale teď už zpátky do jara a k týdnu, v němž jsme měli další úžasný třídní sraz.


Na jeho výrobu jsem použila úžasnou sadu od Simple Stories "Under the Stars".  K jejímu získání se váže jedna téměř historická událost ! :-) Když Didi otevírala svůj úžasný a nádherný kamenný obchod ve Znojmě, nemohla jsem u toho chybět. Jak tak počítám, oslavíme na jaře už 3tí rok, že??!!!
No, a jak jsme tak ten obchod otevřely, všechno to oslavily a nocí se vracely kolem obchodu na hotel, musely jsme tam ještě kolem druhé ráno zaskočit, a v té kráse se porochnit. No a já tam ve dvě ráno objevila ještě tuto krásku :-) Byl to rozhodně můj nejpozdější nebo nejdřívější scrapbookový nákup!



Ty velké čtvercové kapsy jsou docela výzva. Jeden se raduje co má místa, ale zvyk je železná košile a najednou neví, co s ním. Tak jsem se s tím nějak poprala.  Po nějaké době jsem opět použila text na rozstříhaných proužcích.



Konečně došlo i na krásné zubní samolepky, co mi Didi věnovala - jak já mám tu práci ráda - promiňte :-)


Čtvercové kapsy obecně moc nemusím, ale tady se mi hodily. Podařilo se mi do nich umístit několik koláží. Ono taky nacpat víkendový sraz na jednu stránku, je skoro nadlidský úkol. A jelikož jsme ho trávili na takové opravdu rustikální chalupohájence, byla ta sada úplně ideální. 


Koláže jsem dělala v PicMonkey a tady dvě okýnka vynechala a po vytisknutí doplnila samolepkami.



Opět jsem skalpelem prořezávala kartičky, což je má oblíbená disciplína  :-)


Aby kartička s texty dobře pasovala, částečně jsem ji vykrojila kruhovou raznicí


Minule jsem vám slíbila historku o výměně pneumatik. To je tak, když je manžel automechanik a má na starosti spoustu aut, to vaše bude vždycky na řadě poslední. Přijeli jsme na sraz a auto nechali u místní hospůdky, protože cesta k chalupě byla sjízdná jen spolužákovým Dědkem, jak familiérně pojmenoval svého Jeepa. Celý víkend se bavili, jedli, nachodili spoustu kilometrů a v neděli odpoledne došli k  autu, že nasednem  a jedem.  Jenže - levá zadní pneumatika byla prázdná :-( Já úplně v pohodě, že mám v kufru rezervu a šikovní spolužáci ji šmahem vymění a jedeme. No jo - ona ale byla na jiné aut !!!! Hlavně že mám doma toho šikovného řidiče profesionála :-))))
No nebudu to natahovat, kolo i s dírou jsem dofoukli, dokázali na něm dojet k nejbližší benzínce, tam mi ho kluci vyplnili pěnou a dojeli jsme do Prahy v pořádku.

Tak to byl můj poslední letošní PL příspěvek. 

Přeji vám všem krásné Vánoce, plné klidu, pohody, radosti a překvapení a do Nového roku jen to nejlepší a hlavně pro všechny - víc času na tu naší papírovou lásku - scrapbook :-)

3 komentáře:

  1. souhlasím, Markét, velké 6x6 kapsy jsou lákavé, ale tak náročné .. sice jsou velké, ale nic moc se tam nevejde :)) story s pneu pobavila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Markét, jsem na tom letos podobně...taky doufám, že PL dotvořím teď. Jinak to máš pěkné a známé pořekadlo- "Kovářova kobyla, chodí bosa" ano funguje ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. Markét, ty to doženeš, já ti věřím a těším se na další ukázky.

    OdpovědětVymazat