sobota 5. prosince 2015

PROJECT LIFE S MARKÉTOU... Zlatý 17.týden

Sice už jsme se přehoupli hodně přes 40.týden, ale jak všichni víte, můj skluz je neskutečně obrovský, a tak jsem v listování mým tenkým albem zjistila, že můj 17. jsem vám ještě neukázala. Během roku všude vládlo zlato a třpyt a já tomuto trendu taky neunikla a rozhodla se ho vyzkoušet. Tvořila jsem ze sady Sparkle od Kaisercraft. Je nádherná, něžná, jemná a k mým holčičkám se báječně hodila.


Na samotných kartičkách je spousta zlatých nápisů a ozdob a další jsem si vyrobila pomocí šablon na Big Shotu - ano, neuvěřitelné, ale i já zarytý plotrovač, občas zatočím klikou :-)


Samozřejmostí jsou i zlaté samolepící kamínky.



Koncert MIG 21 byl naprosto super! Všem vřele doporučuju, je to vždycky velká legrace. Na jaře hrají znovu a lístky už jsou v prodeji! Takže já píšu - Milý Ježíšku...... :-)


V Lucerna music baru mají takové zvláštní, jakoby hluboké 3D zrcadlo, nešlo se nevyfotit .-)


Nějak mi ty holky rostou....


Za dveřmi Vánoce a tady fotka, jak už na konci dubna kvetl na Vinohradech šeřík. Už aby to tu bylo zas! :-)


A konečně se s jarem můj brouček dočkal nových pneumatik - co tomu předcházelo, vám barvitě vylíčím příště :-)


To bílé  místo na stránce není chyba, ale "čekající volné místo". Mám jich ve svém PL několik. To je tak, když čekáte, až vám dcery dodají fotku ze svých mobilních telefonů nebo fotoaparátu. Pak se stane, že v PL zůstane místo na věky. Už rok čekám na fotky od Api z Paříže, pak z Barcelony atd. atd.


No jo no, nedejte jí, když si nechala na alergologii odebrat 4 zkumavky!!! O to víc jí chutnala .-)



A tohle zase moc chutnalo mně! :-) Grilovaný ananas s karamelem a kokosovou zmrzlinou! Lahoda! Pražačkám doporučuji, velmi příjemná a útulná restaurace na hranici Vinohrad a Vršovic, zaměřená na čínskou kuchyni, kde vaří kuchaři, co začínali v legendární číně ve Vodičkové.


No a pozdrav od mé drahé ženy Ireny z výletu do Benátek samozřejmě nesmí chybět :-)


A v dubnu nám začíná veslařská sezóna a první závody. Naštěstí pršelo jen, když zrovna nebyly na lodi, takže super !


Tak to byl náš 17. týden. 

Když se podívám, jaký je teď, až mě z toho mrazí. Ale byl to rok plný radosti i starostí a nějak se to semlelo, že mi skluz narostl do obřích rozměrů. Chtěla jsem to dohnat, ale teď už vím, že to nedokážu. Ale nevzdávám to, v hlavě mám nápad na jakýsi sms PL, když to dobře dopadne a povede se uskutečnit, určitě vám ho ráda ukážu! 

Mějte se krásně, užijte si klidný advent a všechno to pečení a chystání a těším se za 14 dní, už těsně před Vánoci na lepenou!!

Žádné komentáře:

Okomentovat