středa 14. června 2017

INŠPIRÁCIA... HIPPIES LAYOUT

Dneska som tu opäť s novou inšpiráciou na veľkú stránku. Pár dní dozadu sme boli na Morave kde sme boli po dlhšej  dobe. Každý rok tam Naši kamaráti organizujú pre svoje deti detský deň a aby to bolo ešte zaujímavejšie vždy sa to koná v nejakom štýle. Tento rok to bolo v štýle HIPPIES. Ja som to využila a vytvorila stránku v tomto štýle. Poďte sa pozrieť ako sa mi podarila.


Chvíľku mi trvalo kým som sa rozhodla ako stránku pojmem. 
Hľadala som inšpiráciu a tú som opäť našla u mojej obľúbenej Missy Whidden
Jeden z jej posledných layoutov ma inšpiroval.


Ako prvé som si zobrala čistú podkladovú štvrťku, ktorú som rôznymi farbami zafarbila. 
Chcela som dosiahnuť ako keby "batikovaný" vzor.
Z papieru som následne pomocou šablóny vyrezala kruhy.


Vybrala som spoločnú fotku na ktorej sme všetci a zvolila som väčší formát 6x4 inch.
Fotku som podlepila farebnými papiermi.
Ako ozdoby som zvolila vyrezané kvietky - tie k Hippies jednoznačne patria.


Najviac som sa potrápila s hlavným nápisom. Nevedela som najprv aký nápis zvoliť.
Všetky písmenká, ktoré som mala doma mi najprv prišli, že sa nehodia.
Máte to aj vy tak??? Materiálu veľa a nič sa nehodí :-) 


Nakoniec som použila kvetinové písmenka, ktoré som mala doma dlhšie.
Doteraz som si nie úplne istá či som zvolila dobre, ale sú kvetinové tak myslím, že môže byť.


A tu už je finálna stránka v celej svojej podobe.
Čo poviete je dosť HIPPIE???
Ja som celkom spokojná, teraz mi už ostáva len dorobiť k nej PL stránku.
Tú Vám ukážem zase niekedy nabudúce v ďalšom príspevku.
Peace and LOVE.

4 komentáře:

  1. Super "vodvaz" :) Odivujem, ako vieš striedať štýly, Ivi <3

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem Jani. Vždy sa to snazim nejak prisposobit fotke, ale bol to vodvaz to mas pravdu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásná stránka, Ivanko, totálně hippies!

    OdpovědětVymazat