pátek 23. června 2017

PROJECT LIFE S IVANOU... PL MAREC

Máme tu opäť piatok a s ním je tu môj ďalší PL príspevok. Posledné dni boli dosť hektické a k tvoreniu som sa skoro vôbec nedostala, ale hecla som sa (termín v kalendári nepustí) :) a tak som sa konečne rozhýbala a spracovala dve nové stránky. Tie vám dneska ukážem, poďte sa pozrieť.


Poslednou dobou rada využívam ako úvodné kartičky veľké fotky na ktoré umiestnim názov mesiaca. Tento krát som názov mesiaca vytvorila nalepením písmenok 
(tie som použila z opačnej strany, preto to obrátené R).


Keďže som potrebovala mať stránky čím skôr hotové siahla som po kolekcii Indigo Hills od PinkFresh Studia. Mala som ju ešte takmer kompletnú a nie je nad to keď všetko k sebe ladí.
Ušetrí to naozaj veľa času.


Použila som papierové výseky, puffy stickers, malé/veľké papiere.
Ďalším spoločným prvkom na stránkach je orámovanie kartičiek.


Fotiek som nemala až toľko takže sa našiel aj priestor na viac zdobenia.
Hlavne čo sa týka doplňujúcich kartičiek, tie som si vytvorila s pomocou výsekov a samolepiek.


Na dvoch kartičkách som použila veľké nápisy (BENJI a CONECO) písmenka som si obkreslila priamo na kartičku a následne ich obtiahla čiernou fixkou.
Chcela som tieto nápisy prepojiť s názvom mesiaca na prvej stránke.


A takto vyzerajú obidve stránky spolu vo svojej finálnej podobe.


Snáď sa Vám budú stránky páčiť.
Ja som z výsledkom celkom spokojná
 (keď zoberiem do úvahy, že to boli asi 2 najrýchlejšie stránky, ktoré sa mi podarili zlepiť)
A dúfam, že som týmto príspevkom odštartovala moje tvorivé obdobie a stránky budú len pribúdať.
Budem sa na Vás tešiť opäť nabudúce.
Želám Vám krásne slnečné dni.

5 komentářů:

  1. Ivko, krásné stránky asi se budu muset vzchopit a začít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diiiki moc Marti :) no najhoršie je začať potom to už ide :) určite sa pochvál teším sa na tvoje nove výtvory

      Vymazat
  2. Ivi, tradicne krasne ❤ Otocene R je dokonale - pritiahne pozornost, ale nerusi. Je zaujimave, ako sa za drobnych problemov a nedokonalosti nakoniec stane "tresinka na dortu" 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dakujeeem ❤ a presne ako hovoris mala nedokonalost ktora velmi neruší snad 😉

      Vymazat